خانهاخبار
نوروز 86 با GSM در جزیره آرام کیش

نوروز 86 با GSM در جزیره آرام کیش

همزمان با فرا رسیدن تعطیلات سال نو گروه اطلاع رسانی GSM در جزیره کیش اقدام به راه اندازی پایگاه اطلاع رسانی در فروشگاه بال هایپر مارکت نموده است.
۲۹ اسفند ۱۳۸۵
همزمان با فرا رسیدن تعطیلات سال نو گروه اطلاع رسانی GSM در جزیره کیش اقدام به راه اندازی پایگاه اطلاع رسانی در فروشگاه بال هایپر مارکت نموده است .
 در ایام نوروز 86 کلیه مسافرین نوروزی که جزیره کیش را برای گذراندن تعطیلات انتخاب کرده اند میتوانند با مراجعه به فروشگاه بال هایپر مارکت درکنار خریدی آرام و مطمئن از این فروشگاه از پایگاه اطلاع رسانی GSM نیز دیدن کنند و هر اطلاعاتی که در مورد گوشی همراه نیاز داشته باشند را دریافت کنند.
کلیه هموطنان میتوانند با مراجعه به این پایگاه پرینت مشخصات گوشی همراه خود را دریافت کرده و بادیگر گوشی ها مقایسه کنند .همچنین در این پایگاه ویژه نامه تخصصی موبایل جهت فروش موجود بوده و علاقه مندان میتوانند آنرا تهیه کنند.
گروه اطلاع رسانی GSM ضمن تبریک سال نو به هموطنان و آرزوی اقامتی خوب و خوش برای مسافران نوروزی جزیره کیش از کلیه دوستاران و علاقه مندان گوشی های همراه دعوت می کند تا از پایگاه اطلاع رسانیGSM و فروشگاه هایپر مارکت دیدن کنند.
لازم به ذکر است گروه اطلاع رسانی  GSMاز همکاری صمیمانه فروشگاه بال هایپر مارکت تشکر کرده و سال خوب وخوشی را برای کارکنان و دست اندر کاران این مجموعه آرزومند است.