خانهاخبار
سرویس جدید Yahoo برای ویندوز موبایل

سرویس جدید Yahoo برای ویندوز موبایل

به گزارش گروه خبری GSM، Yahoo نسخه جدید نرم افزار "Yahoo! Go" را برای مشترکان موبایل آمریکایی که ویندوز موبایل دارند، ارائه داد. Yahooاعلام کرد این نرم ........
۲۱ اسفند ۱۳۸۵
به گزارش گروه خبری GSM، Yahoo نسخه جدید نرم افزار "Yahoo! Go" را برای مشترکان موبایل آمریکایی که ویندوز موبایل دارند، ارائه داد.  
 Yahooاعلام کرد این نرم افزار روی 175 مدل گوشی مختلف که از ویندوز موبایل استفاده می کنند، اجرا خواهد شد.
از جمله خصوصیات نرم افزار Yahoo! Go برای ویندوز موبایل عبارتند از:
* قابلیت جدید جستجو برای کاربران؛ با قابلیت جستجوی محتوای واژه مورد جستجو در نظر گرفته می شود و مطالب و محتوای مربوط به آن واژه ارائه می شوند و نه فقط لیستی از وب سایت های اینترنتی که ممکن است کاملاً نامربوط به واژه مورد نظر باشند.
* نرم افزار نقشه و راه ها؛ با استفاده از نقشه محل ها و راه ها به راحتی می توان اطلاعاتی در مورد محل های خاص و یا حتی اطلاعات ترافیکی و نیز مسیر یابی را دریافت کرد.
* دستیابی به آخرین اطلاعات روزانه؛ به راحتی می توان آخرین اخبار روز را در زمینه های مختلف مثل ورزشی، سرگرمی، مالی، سیاسی و ... را از طریق امکان RSS دریافت کرد.
 
                              
* ارتباط با دیگران از طریق به اشتراک گذاری عکس ها؛ قابلیت جستجو و به اشتراک گذاری فایل ها و عکس ها از طریق این نرم افزار و از طریق اینترنت وجود دارد.
* وجود ایمیل پیشرفته؛ با استفاده از یک ایمیل پیشرفته امکان ارسال و دریافت و مدیریت ایمیل ها به راحتی امکان پذیر است، علاوه بر اینکه این ایمیل با ایمیل یاهو مطابقت دارد.