خانهاخبار
چرا مردم از گوشی های هوشمند کمتر استفاده می کنند؟

چرا مردم از گوشی های هوشمند کمتر استفاده می کنند؟

به گزارش گروه خبری GSM، بیشتر مردم نسبت به گوشی های هوشمند یا وسایل ترکیبی بی علاقه اند و نیازی به استفاده از آنها نمی بینند. از طرف دیگر فروشندگان ........
۱۹ اسفند ۱۳۸۵
به گزارش گروه خبری GSM، بیشتر مردم نسبت به گوشی های هوشمند یا وسایل ترکیبی بی علاقه اند و نیازی به استفاده از آنها نمی بینند. از طرف دیگر فروشندگان تلفن های همراه نیز به مشتریان گوشی های هوشمند را پیشنهاد نمی دهند.
طبق یک بررسی که بین 300 کاربر انجام گرفته است، فقط یک سوم آنها اظهار داشته اند که در هنگام خرید، فروشنده، گوشی های هوشمند را به آنها معرفی کرده اند و از بین این افراد بیشترشان اعلام کرده اند که فروشنده تفاوت بین سیستم عامل های مختلف و کارایی های مختلف گوشی های هوشمند را توضیح نداده و یا نمی دانسته اند. فقط 15 درصد از افرادی که مورد بررسی قرار گرفتند، نسبت به سیستم عامل های مختلف یا نرم افزارهای خاص گوشی ها اطلاعات داشتند.
بنابراین آموزش دادن به کاربران نسبت به کاربردهای اضافه شده به گوشی ها و مهمتر از آن آگاهی دادن به فروشندگان که نقش مهمی در هدایت مردم در زمینه خرید گوشی ها دارند، امری ضروری است.
نکته جالب دیگر این است که 42 درصد از کاربران موبایل اصلاً به دنبال گوشی های هوشمند و چند کاره نیستند و " فقط یک تلفن " می خواهند.
به نظر می رسد ترغیب کاربران به استفاده از گوشی های هوشمند و چند کاره نیاز به هماهنگی و همکاری بین تولید کنندگان و فروشندگان دارد.