خانهاخبار
شبکه های پر سرعت موبایل و افزایش استفاده از برنامه های مالتی مدیا

شبکه های پر سرعت موبایل و افزایش استفاده از برنامه های مالتی مدیا

به گزارش گروه خبری GSM، سازگاری شبکه های 3GSM با گوشی های نسل سوم و سرویس های دیتای ( انتقال اطلاعات و داده ) موبایل، عامل خوبی برای رشد و ........
۲۹ بهمن ۱۳۸۵
به گزارش گروه خبری GSM، سازگاری شبکه های 3GSM با گوشی های نسل سوم و سرویس های دیتای ( انتقال اطلاعات و داده ) موبایل، عامل خوبی برای رشد و رونق این صنعت می باشد و بر اساس اطلاعات بدست آمده می توان گفت بیش از نیمی از کاربران به خاطر استفاده از برنامه های محتوایی مثل بازی، اخبار، ارسال عکس و جستجو در اینترنت به این شبکه ها و گوشی ها روی آورده اند. از جمله کشورهایی که در این زمینه ها فعالترند؛ فرانسه، ایتالیا، آلمان، اسپانیا و آمریکا هستند که حدوداً 52 میلیون مشترک تلفن همراه در این کشور ها از سرویس های دیتا به طور وسیعی استفاده می کنند.
از میان کشورهای یاد شده ایتالیا با بیش از 4/26 درصد کاربر تلفن همراه نسل سوم در مقام اول قرار دارد و پس از آن، انگاستان با 2/15 درصد کاربر، اسپانیا 8/13 درصد کاربر، آلمان 4/10 درصد کاربر، فرانسه با 8/9 درصد کاربر و آمریکا با 6/9 درصد کاربر استفاده کننده از موبایل 3G، در مقام های بعدی قرار دارند.
نکته جالب اینکه در کل جهان، بیشترین کاربران گوشی های تلفن نسل سوم مردان 24-18 سال هستند.
در نهایت می توان از این بررسی اینگونه برداشت کرد که 3G با ارتقای سرویس های تلفن همراه برای همه شبکه ها بدون نیاز به پهنای باند زیاد بازار تلفن همراه را در دست دارد.