خانهاخبار
LG یک تاچ اسکرین جدید رو کرد

LG یک تاچ اسکرین جدید رو کرد

به گزارش گروه خبری GSM، LG گوشی تاچ اسکرین را که پیش از این نیز خبر از تولید آن داده بود به نمایش گذاشت که در حقیقت برای رقابت با ........
۱ بهمن ۱۳۸۵

تبلیغات

home_header
به گزارش گروه خبری GSM، LG گوشی تاچ اسکرین را که پیش از این نیز خبر از تولید آن داده بود به نمایش گذاشت که در حقیقت برای رقابت با Apple پیش از آن اعلام شده بود و به زودی (زودتر از اپل) وارد بازار می شود. این گوشی با همکاری خانه مد پرادا و کارخانجات LG تولید شده و با نام تجاری PRADA نیز شناخته می شود.
مشارکت خانه مد پرادا به علت افزایش و گسترش قابلیت های طراحی در کلید های دیجیتالی گوشی، زنگ های گوشی و برنامه های پیش فرض و لوازم جانبی گوشی و کیف چرمی توسط متخصصین و طراحان ایتالیایی بوده است.
صفحه نمایش بزرگ این گوشی تاثیر بسزایی را در قابلیت های مشاهده ای و جذابیت آن می گذارد و اجازه می دهد با استفاده از طراحی مناسب کلید های دیجیتالی، مصرف کننده از تمامی این کلیدها بنحوی بهره بجوید.
دوربین این گوشی 2 مگاپیکسل و لنز آن نیز Schneider-Kreuznach می باشد و دارای یک سیستم مجهز به پخش فیلم می باشد. همچنین کشوی جدید LG جز گوشی های بسیار باریک بوده و تنها دارای ضخامت 12 میلی متر می باشد و یک پخش کننده MP3 قدرتمند را نیز پشتیبانی می کند.
این گوشی قرار است از اواخر فوریه 2007 به بازار عرضه می شود.