خانهاخبار
تا سال 88 سیم کارت رایگان می شود

تا سال 88 سیم کارت رایگان می شود

به گزارش گروه خبری GSM، دکتر صمد مومن بالله، با تاکید بر سیاست دولت و به دنبال آن سیاست وزارت ارتباطات مبنی بر کاهش هزینه های دسترسی به ارتباطات، گفت: ........
۲۶ دی ۱۳۸۵
به گزارش گروه خبری GSM، دکتر صمد مومن بالله، با تاکید بر سیاست دولت و به دنبال آن سیاست وزارت ارتباطات مبنی بر کاهش هزینه های دسترسی به ارتباطات، گفت: در صدد هستیم با کاهش قیمت تا سال 88 که پایان برنامه چهارم توسعه است، سیم کارت را به صورت رایگان در اختیار مردم قرار دهیم.
وی با بیان اینکه طی چند سال اخیر قیمت سیم کارت تلفن همراه را از بین برده ایم، تصریح کرد: در حال حاضر قیمت سیم کارت به سطحی حتی پایین تر از قیمت ثبت نام سال گذشته رسیده است.
بنابر این گزارش، مومن بالله با تاکید بر اینکه با پایین تر آمدن قیمت سیم کارت از قیمت سال ثبت نام سال 84 هیچ ضرری متوجه ثبت نام کنندگان نشده است، خاطر نشان کرد: ثبت نام ریسکی است که هر نفر انجام می دهد، اما به منظور متضرر نشدن مشترکان، اعلام کردیم که ثبت نام کنندگان می توانند تا 17 دی ماه جاری با مراجعه به دفتر ثبت نام مبالغ واریزی خود را پس بگیرند.
وی گفت: طبق وعده وزارت ارتباطات، مابقی سیم کارت های ثبت نامی تا پایان دی ماه واگذار خواهد شد.
 
                                         
 
ظاهراً همان گونه که شرکت مخابرات و شرکت تابعه آن، ارتباط سیار، دچار موقعیت مشابه در زمان اعلام آغاز بازپس بینی وجه منصرفان در اردیبهشت گذشته شد، در حال حاضر نیز فقدان مدیریت سبب ازدحام فوق العاده در مقابل شهب پست و پست بانک شده که حتی تا مرز شکستن شیشه و مراقبت شعب پست بانک توسط ماموران انتظامی پیش رفته است.
صابر فیضی مدیر عامل شرکت مخابرات ایران در این باره گفت: درست است که از حدود پنج ماه پیش اعلام کرده ایم قصد داریم تا بهمن ماه تمامی سیم کارت های ثبت نامی سال گذشته را واگذار کنیم، ولی تجهیزات تمامی سیم کارت ها به دستمان نرسیده بود تا از این امر مطمئن شویم و چند ماه زودتر ضرب الاجل را اعلام کنیم.
و در آخر اینکه صحبت هایی مبنی بر تمدید مهلت پس گرفتن وجه ثبت نام در جریان است که تاکنون به نتیجه نرسیده است.