جی اس ام: کمپانی چینی زد تی ای امروز لوگوی جدید خود را معرفی کرد. این حرکت زد تی ای در پی تغییر برندینگ این شرکت انجام گرفته است. لوگوی جدید لبه های گرد داشته و طراحی ساده تری دارد.
لوگوی جدید نشان می دهد که زد تی ای تلاش گسترده ای را برای به ثمر رساندن استراتژی جدید M-ICT خودش دارد. هدف از این استراتژی جدید، نوآوری های بیشتر و افزایش پتانسیل مارکت این شرکت است.
استراتژی جدید فلسفه ای را به همراه می آورد که زد تی ای آن را (CGE (Cool – Green – Open نامیده است. هدف این فلسفه جدید، خلاقیت و تکنولوژی پایدار در راهی آزاد و مشترک است.
زد تی ای انتظار دارد تا استراتژی جدیدی که در پیش گرفته درب های مارکتی برابر 3.5 تریلیون دلار را بر روی این کمپانی باز کند.
منبع: androidcentral