خانهاخبار
ایرانسل بازی را به تالیا واگذار کرده!

ایرانسل بازی را به تالیا واگذار کرده!

به گزارش گروه خبری GSM، دبیر انجمن فروشندگان سیم کارت، گوشی و لوازم جانبی گفت: استقبال از سیم کارت های اپراتور دوم تلفن همراه (ایرانسل) مانند تالیا نبوده است. "مهران ........
۲۰ دی ۱۳۸۵
به گزارش گروه خبری GSM، دبیر انجمن فروشندگان سیم کارت، گوشی و لوازم جانبی گفت: استقبال از سیم کارت های اپراتور دوم تلفن همراه (ایرانسل) مانند تالیا نبوده است.
"مهران نژاد" دلیل این امر را ارزان بودن سیم کارت تالیا و برابری خدمات ارائه شده توسط تالیا و ایرانسل دانست.
وی اظهار داشت در ابتدا استقبال از سیم کارت های ایرانسل قابل توجه بود که به تدریج این استقبال کاسته شد اما اکنون ایرانسل با تبلیغات گسترده چایگاه خود را تا حدودی به دست آورده است.
نژاد با اشاره به اینکه سیم کارت های اعتباری تالیا، جایگاه خوبی پیدا کرده، افزود: "پیش بینی ها این بود که ایرانسل بهتر مورد استقبال قرار گیرد اما ایرانسل مثل تالیا نشد".
دبیر انجمن فروشندگان سیم کارت، گوشی و لوازم جانبی در خصوص بازار سیم کارت گفت: این بازار حدود 20 روزی است که ثبات نسبی پیدا کرده است.
به گفته وی، در کل قیمت سیم کارت در بازار 10 تا 15 هزار تومانی دارد و قیمت آن تا حد زیادی کاهش یافته است.
نژاد اظهار داشت البته این قیمت در مورد پیش شماره ها، متفاوت است به عنوان مثال قیمت سیم کارت کد 7، پایین تر از قیمت ودیعه ثبت نامی است.
نژاد ادامه داد، اکنون بازار فروش قسطی سیم کارت تلفن همراه محدود شده و در حال جمع شدن است ولی بازار فروش نقدی پا بر جاست که آن نیز پر رونق نیست.
دبیر انجمن فروشندگان سیم کارت، گوشی و لوازم جانبی افزود: شماره هایی که دارای کد جدید هستند، افت قیمت پیدا خواهد کرد اما کدهای 2،1 و 3 پیش بینی می شود ثابت مانده و یا افزایش قیمت خواهد داشت.