خانهاخبار
کیف های زنانه ای که به جای موبایل زنگ می خورند!

کیف های زنانه ای که به جای موبایل زنگ می خورند!

به گزارش گروه خبری GSM، شرکت Esquire اقدام به تولید کیف های زنانه با قابلیتی منحصر به فرد نموده است. البته مطمئن باشید این کیف به هیچ وجه از ولخرجی ........
۱۰ دی ۱۳۸۵
به گزارش گروه خبری GSM، شرکت Esquire اقدام به تولید کیف های زنانه با قابلیتی منحصر به فرد نموده است. البته مطمئن باشید این کیف به هیچ وجه از ولخرجی بانوان هنگام خرید جلوگیری نمی کند!
این کیف های زنانه که به مناسبت سال نوی میلادی به بازار عرضه شده اند دارای این ویژگی می باشند که وقتی تلفن همراهی که در داخل کیف قرار دارد شروع به زنگ خوردن نماید (که احتمالاً کسی متوجه زنگ خوردن آن نخواهد شد) این کیف نیز خود با قدرتی بسیار بیشتر از خود گوشی شروع به لرزش (Vibration) می کند و چراغ های LED آن روشن و خاموش می شوند. با وجود این کیف، بانوان دیگر نباید نگران از دست دادن تماس های تلفن های خود باشند. چرا که این کیف خود شروع به زنگ خوردن می کند! البته جدا از این کارایی منحصر به فرد، این کیف بسیار زیبا می باشد و با وجود قسمت های مختلفی که درون خود دارد، از جمله کیف ها و لایه های مختلف، کمبودی از نظر کارایی در مقایسه با دیگر کیف های زنانه نخواهد داشت.