خانهاخبار
ال جی تکنولوژی و مد را تلفیق می کند

ال جی تکنولوژی و مد را تلفیق می کند

به گزارش گروه خبری GSM، ال جی الکترونیکس و پرادا (یکی از بزرگ ترین و شناخته ترین برندها در صنعت مد و وسایل لوکس) برای طراحی و ساخت یک گوشی ........
۶ دی ۱۳۸۵

تبلیغات

home_header
به گزارش گروه خبری GSM، ال جی الکترونیکس و پرادا (یکی از بزرگ ترین و شناخته ترین برندها در صنعت مد و وسایل لوکس) برای طراحی و ساخت یک گوشی تلفن همراه توافق کردند.
اولین تلفن همراه پرادا که توسط ال جی تولید خواهد شد، تکنولوژی پسشرفته را در طراحی فوق مدرن تلفیق خواهد نمود.
تلفن جدید مجهز به صفحه لمسی و فاقد صفحه کلید خواهد بود.
این تلفن اوایل سال آینده میلادی ابتدا در ایتالیا، انگلستان، فرانسه و آلمان و سپس در هنگ کنگ، تایوان و سنگاپور عرضه خواهد شد.
این نخستین بار نیست که شرکت های تولیدکننده تلفن همراه با طراحان مد همکاری می کنند. پیش از این در سال های نه چندان دور شرکت زیمنس با همکاری شرکت اسکادا به طور محدود تلفن هایی بر اساس مدل های پر طرفدار اس ال (SL45) 45 و اس ال(SL55) 55 خود را به بازار عرضه کرد که با استقبال خوبی هم مواجه شد.
ال جی که ششمین تولید کننده تلفن همراه در جهان است قصد دارد با تلفیق این نام معتبر و پر طرفدار در صنعت مد، بخشی از تولیدات خود را به محصولات گران قیمت تر اختصاص دهد چرا که این شرکت در دوره مالی گذشته علیرغم فروش بیشتر محصولات نتوانست سود خود را چندان ارتقا دهد و این امر به دلیل تولید گوشی های ارزان قیمت تر توسط این شرکت بوده است.