خانهاخبار
Kaspersky Mobile Security 9 برای بلک بری هم آمد

Kaspersky Mobile Security 9 برای بلک بری هم آمد

آزمایشگاه كسپرسكی، شركت پیشرو در ارائه راه حل های امنیت، از عرضه نسخه به روزرسانی شده Kaspersky Mobile Security 9 که با نگاه ویژه به فراهم آوری آخرین سطح از امنیت موبایل برای کاربران تلفن‌های هوشمند طراحی شده، خبر داد.
۱۶ تیر ۱۳۸۵

به گزارش موسسه دیده بان آی تی، روابط عمومی کسپرسکی در ایران، هم اکنون، این نسخه جدید در کنار ویندوز موبایل و سیمبین، به منظور قابلیت انعطاف بیشتر، از پلتفرم‌های آندروئید و بلک بری نیز پشتیبانی می‌کند.
وقتی که شما از اسمارت فون خود برای کار، ارتباط با دوستان و خویشاوندان یا پیام دادن استفاده می‌کنید، با Kaspersky Mobile Security 9  می‌توانید مطمئن باشید که  موبایل شما کاملا در برابر هر نوع تهدیدی محافظت می شود  و داده های شخصی‌تان به دست تبهکاران سایبر نخواهد افتاد. Kaspersky Mobile Security 9  به طور ویژه برای محافظت از اسمارت فون شما از بدافزارها و هرزنامه‌ها، مسدود کردن تماس‌های ناخواسته، مخفی سازی تماس‌ها و فایل‌های انتخابی از دید دیگران، یافتن تلفن همراه شما در صورت مفقود شدن، نظارت بر فعالیت‌های موبایلی کودکان و حتی مشخص کردن دقیق جایی که هستید، طراحی شده است.
با استفاده از فناوری‌های محافظت از حریم شخصی منحصر به فرد این برنامه، شما فقط کافی خواهد بود یک دکمه را برای پنهان کردن تماس‌ها و اطلاعات تماس آنها، شامل تاریخچه تماس مدخل‌های فهرست تماس‌ها و پیامک‌ها یا برای بی‌صدا کردن تماس‌ها، فشار دهید. همچنین می‌توان پس از وقفه‌ای مشخص یا از راه دور و فرستادن یک پیامک از پیش تعریف شده، تماس‌ها را به طور خودکار نیز پنهان کرد. به علاوه، می‌توانید پیامک‌ها و تماس‌های ناخواسته را با ایجاد یک فهرست سفید و یک فهرست سیاه از تماس‌ها، فیلتر کنید. Kaspersky Mobile Security 9  به کاربر در زمینه محرمانه ماندن داده‌ها به هنگام سرقت یا فقدان اسمارت فون، یاری می‌رساند و به او کمک می‌کند دستگاه مفقود شده‌اش را پیدا کند. این راه‌حل به شما اجازه می‌دهد فایل‌های محرمانه‌تان را محدود کنید یا از راه دور، با فرستادن پیامکی ویژه مسدود کنید یا با به کمک ابزار جستجوی GPS دستگاه گمشده خود را مکان یابی کنید یا تلفن خود را بلوکه کنید و در صورت وارد شدن سیم کارت جدیدی به آن، باخبر شوید.
کاربران تلفن همراه که روی گوشی‌شان سیستم عامل ویندوز موبایل یا سیمبین داشته باشند، می‌توانند با گذاشتن رمزعبور و رمزنگاری فایل‌هایشان به وسیله یک الگوریتم رمزنگاری قوی، از تلفن خود محافظت کنند. قابلیت GPS Find به شما کمک می‌کند مکان گوشی خود را به دقت پیدا کنید. اگر هم Kaspersky Mobile Security 9  روی گوشی فرزندتان نصب باشد، همواره قادر خواهید بود او را به فوریت و سهولت پیدا کنید. ماژول Parental Control در Kaspersky Mobile Security 9  به شما اجازه می‌دهد شماره‌هایی را که کودکانتان و سایر افراد آسیب پذیر می‌توانند بگیرند ( مثل شماره‌های پرهزینه) محدود کنید و به شما این امکان را می‌دهد که چگونگی تماس دیگران با آنان را هم کنترل کنید.
سرگی نفسترویف، مدیر بخش راه‌حل‌های موبایل آزمایشگاه کسپرسکی، در این خصوص می‌گوید:« کاربران به خوبی واقفند که تهدیدهای موبایلی هم‌اکنون دیگر موضوعی علمی تخیلی نیستند و واقعیت دارند. امروزه تلفن‌های هوشمند به خاطر حجم روزافزون داده‌های باارزشی که کاربران می‌توانند روی گوشی‌هایشان ذخیره کنند، به هدفی جذاب برای تبهکاران سایبر گشته‌اند. Kaspersky Mobile Security 9  چیزی پیشتر از صرفا یک برنامه ضدویروس برای تلفن‌های همراه است؛ بلکه در واقع یک مجموعه امنیت موبایل جامع می‌باشد. صرف نظر از نوع حملات بدافزاری که گوشی شما را هدف قرار دهند یا اینکه گوشی مفقود، مسروقه یا توسط دیگران مورد سوء استفاده واقع شود، راه‌حل کسپرسکی تمام این موارد را پوشش می‌دهد. لذا به اطلاعات باارزش شما صدمه‌ای وارد نمی‌شود و از حریم شخصی شما محافظت می‌شود.»
برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص Kaspersky Mobile Security 9  می توانید  به نشانی زیر مراجعه کنید:

https://www.kaspersky.fr/android-antivirus