خانهاخبار
ایرانسل تا پایان سال 86 کل کشور را تحت پوشش قرار می دهد.

ایرانسل تا پایان سال 86 کل کشور را تحت پوشش قرار می دهد.

مهندس علیرضا دزفولی، مدیر عامل شرکت ارتباطات ایرانسل، با اشاره به راه اندازی رسمی ایرانسل در شهر های ارومیه و مراغه علاوه بر شهرهای تهران، مشهد، کرج و ساری، ........
۴ دی ۱۳۸۵

تبلیغات

home_header
 مهندس علیرضا دزفولی، مدیر عامل شرکت ارتباطات ایرانسل، با اشاره به راه اندازی رسمی ایرانسل در شهر های ارومیه و مراغه علاوه بر شهرهای تهران، مشهد، کرج و ساری، اظهار داشت: تلاشمان این است که تا پایان سال 86 کل کشور را تحت پوشش قرار دهیم.
وی، با بیان این که شهر های پر جمعیت کشور را تا پایان سال جاری تحت پوشش ایرانسل قرار می دهیم، افزود: 250 شهر در نیمه اول سال 86 تحت پوشش این شبکه قرار می گیرد و پوشش جاده ای و روستایی این شبکه نیز تا پایان سال 86 عملیاتی می شود.این در حالی است که دکتر محمد سلیمانی وزیر ارتباطات هفته گذشته در دیدار با همتای مالزیایی خود در خصوص وضعیت اپراتور دوم تلفن همراه، گفت: ایرانسل تا سال آینده کل کشور را تحت پوشش قرار می دهد.
 

                                           

 
دزفولی، مدت اعتبار قرارداد ایرانسل را همراه با 10 سال قابلیت تمدید 25 سال عنوان کرد و در خصوص ارائه سیم کارت اعتباری از سوی این شرکت، گفت: از آنجایی که در پروانه ایرانسل قیمت سیم کارت اعتباری و معمولی به یک میزان در نظر گرفته شده بود و سهم درآمد دولت از فروش هر سیم کارت ایرانسل 28/1 درصد است، ارائه سیم کارت اعتباری با قیمت تعیین شده فوق از سوی سازمان تنظیم مقررات به ضرر دولت بوده و با محاسبات گذشته متفاوت است که در این روستا به دنبال حل و فصل این قضیه هستیم.
مدیر عامل ایرانسل، گفت: شبکه اعتباری ایرانسل کاملأ آماده است و در صورت حل معضلات فوق در بهمن ماه آماده بهره برداری خواهد بود.
وی، یاد آور شد: آنچه در برآورد قیمت ها بر اساس اسناد مزایده در فروش سیم کارت اعتباری در نظر گرفته شده بود متفاوت از قیمت فبود و درآمد دولت ایرانسل نیز بر اساس ان اعلام شده بود.