خانهاخبار
زنگ موبایل شما را وادار به صحبت می کند .

زنگ موبایل شما را وادار به صحبت می کند .

هر گاه قطعۀ موسیقی خاصی ر ا می شنوید که شما را به یاد جایی یا خاطره ای می اندازد این مطلب به سرعت شما ، مجبور به تماس با ........
۲۷ آذر ۱۳۸۵
هر گاه قطعۀ موسیقی خاصی ر ا می شنوید که شما را به یاد جایی یا خاطره ای می اندازد این مطلب به سرعت شما ، مجبور به تماس با افرادی که در آن خاطره وجود داشتند ، می کند .
به گزارش گروه خبری GMS ، طبق تحقیقات اخیری که توسط نوکیا انجام شده است ، ارتباط دقیق و خاصی ما بین افراد و زنگ و ملودی گوشی هایشان وجود دارد و به نحوی این موسیقی شما را وادار به صحبت می کند .
بنابر گفتۀ مسئولان این طرح در شرکت نوکیا ، موسیقی برروی احساس و روان آدمی تأثیر می گذارد با آزمودن و تحقیق این طرح در هفت کشور مختلف نتایج همگی این نظریه را تأیید می کنند که شما با شنیدن موسیقی دلخواهتان دوست خواهید داشت ، احساستان را با مکالمه با دیگران به مشارکت گذارید اکثر جوامع مورد آزمون دوست داشته اند پس از شنیدن موسیقی خاطره انگیزشان به دوستان قدیمی زنگ بزنند . 45 درصد از مردم هندی و یک چهارم مردم فرانسوی در این طرح این مطلب را تأیید نمودند .
7/10 درصد از افراد و اکثراً آقایان علاقمند به تماس همکاران قدیمی بودند و در مجموع آقایان بیشتر از خانم ها نتایج این تحقیق را تأیید کرده اند . این تحقیقات در سپتامبر سال 2006 در کشورهای چین ، مصر ، فرانسه ، انگلیس ، هند ، مکزیک و آمریکا که بیش از هزار نفر در آن شرکت داشته اند ، انجام گردید .