خانهاخبار
کودکان طرفداران ویژۀ موبایل

کودکان طرفداران ویژۀ موبایل

به گزارش گروه خبری GSM ، در کشور انگلستان تحقیقات جدیدی به عمل آمده است که نشان می دهد بیش از یک چهارم کودکان دارای سنین 7 تا 16 سال ........
۲۲ آذر ۱۳۸۵

تبلیغات

home_header
به گزارش گروه خبری GSM ، در کشور انگلستان تحقیقات جدیدی به عمل آمده است که نشان می دهد بیش از یک چهارم کودکان دارای سنین 7 تا 16 سال دارای حداقل یک دستگاه موبایل می باشند (77 درصد) و این میزان نیز با افزایش سن افزایش می یابد . به عنوان مثال 94 درصد نوجوانان در سنین 12 تا 16 سال دارای گوشی موبایل هستند و 57 درصد از کودکان 7 تا 11 ساله از موبایل استفاده می کنند .
براساس تحقیقات انجام شده ، لندن دارای بالاترین آمار استفاده از گوشی تلفن همراه برای کودکان می باشد یعنی 97 درصد کودکان و نوجوانان دارای موبایل در شهر لندن زندگی می کنند .
در مجموع 75 درصد این نوجوانان تا 5 ساعت در هفته با موبایل صحبت می کنند و از این میان 47 درصد آن ها 2 ساعت و مابقی بیش از 2 ساعت صرف صحبت با موبایل می کنند .
آمار نشان می دهد که حدود 59 درصد زمان مکالمۀ نوجوانان صرف صحبت با دوستان و هم مدرسه ای ها و 28 درصد صرف صحبت به فامیل و پدر و مادر و 12 درصد هم صرف صحبت با دوستان غیر مجاز می شود .