GSM-logo
خانهاخبار
تخلفات CPها كنترل مي‌شود

تخلفات CPها كنترل مي‌شود

گروه خبری GSM: مدیركل ارزیابی عملكرد و پاسخگویی به شكایات شركت ارتباطات سیار گفت: با كنترل فعالیت شركت‌های CP، در صورت بروز تخلف از سوی آنها به موارد تخلف رسیدگی خواهد شد.
۱۳ اسفند ۱۳۸۶

تبلیغات

home_header

گروه خبری GSM: مدیركل ارزیابی عملكرد و پاسخگویی به شكایات شركت ارتباطات سیار گفت: با كنترل فعالیت شركت‌های CP، در صورت بروز تخلف از سوی آنها به موارد تخلف رسیدگی خواهد شد.

"محمد آبائی" در گفت و گو با  (همنا)، درخصوص ارسال پیامك‌های تخریبی علیه كاندیداها در روزهای تبلیغات انتخاباتی از سوی CPها افزود: بروز موارد تخلف از سوی این شركت‌ها قابل بررسی و كنترل است.
وی اظهار داشت: چنانچه با ارسال پیامكی از سوی
CPها، شكوایه‌ای دال بر این موضوع به شركت ارتباطات سیار ارجاع شود، آن را بررسی كرده و با آن برخورد می‌كنیم.
آبائی اضافه كرد: اگر ارسال پیامك‌های تخریبی علیه كاندیداها از جانب شخص صورت بگیرد، فرد شاكی می‌تواند آن را به عنوان مزاحم بررسی كند و طبق آئین‌نامه شركت ارتباطات سیار به عنوان مزاحم
، با آن برخورد می‌شود.
مدیركل ارزیابی عملكرد و پاسخگویی به شكایات شركت ارتباطات سیار تصریح كرد: درصورت اهانت به افراد از طریق پیامك، این امر می‌بایست از طریق مراجع قضایی پیگری شود.
وی خاطرنشان كرد: در صورت تأیید و كشف و احراز شكایت مبنی بر مزاحمت، بار نخست، به مشترك تذكر داده شده و خط وی به مدت یك هفته قطع می‌شود.
آبائی ادامه داد: چنانچه این امر برای بار دوم تكرار شود، به مشترك تذكر داده شده و خط وی به مدت سه ماه قطع می‌شود.
به گفته وی، در صورت بروز این اتفاق برای بار سوم، خط مشترك به صورت دائم قطع خواهد شد.

گروه خبری GSM: مدیركل ارزیابی عملكرد و پاسخگویی به شكایات شركت ارتباطات سیار گفت: با كنترل فعالیت شركت‌های CP، در صورت بروز تخلف از سوی آنها به موارد تخلف رسیدگی خواهد شد.

"محمد آبائی" در گفت و گو با  (همنا)، درخصوص ارسال پیامك‌های تخریبی علیه كاندیداها در روزهای تبلیغات انتخاباتی از سوی CPها افزود: بروز موارد تخلف از سوی این شركت‌ها قابل بررسی و كنترل است.
وی اظهار داشت: چنانچه با ارسال پیامكی از سوی
CPها، شكوایه‌ای دال بر این موضوع به شركت ارتباطات سیار ارجاع شود، آن را بررسی كرده و با آن برخورد می‌كنیم.
آبائی اضافه كرد: اگر ارسال پیامك‌های تخریبی علیه كاندیداها از جانب شخص صورت بگیرد، فرد شاكی می‌تواند آن را به عنوان مزاحم بررسی كند و طبق آئین‌نامه شركت ارتباطات سیار به عنوان مزاحم
، با آن برخورد می‌شود.
مدیركل ارزیابی عملكرد و پاسخگویی به شكایات شركت ارتباطات سیار تصریح كرد: درصورت اهانت به افراد از طریق پیامك، این امر می‌بایست از طریق مراجع قضایی پیگری شود.
وی خاطرنشان كرد: در صورت تأیید و كشف و احراز شكایت مبنی بر مزاحمت، بار نخست، به مشترك تذكر داده شده و خط وی به مدت یك هفته قطع می‌شود.
آبائی ادامه داد: چنانچه این امر برای بار دوم تكرار شود، به مشترك تذكر داده شده و خط وی به مدت سه ماه قطع می‌شود.
به گفته وی، در صورت بروز این اتفاق برای بار سوم، خط مشترك به صورت دائم قطع خواهد شد.