خانهاخبار
حجاج مراقب باشند ، از عربستان تماس نگیرند !

حجاج مراقب باشند ، از عربستان تماس نگیرند !

به گزارش گروه خبری GSM ، رومینگ تلفن همراه ایران و عربستان برای زائران بیت الله الحرام ، از طریق دو اپراتور « الجوال » و « الاتحاد » برقرار ........
۱۸ آذر ۱۳۸۵

تبلیغات

home_header
به گزارش گروه خبری GSM ، رومینگ تلفن همراه ایران و عربستان برای زائران بیت الله الحرام ، از طریق دو اپراتور « الجوال » و « الاتحاد » برقرار می شود . به منظور سهولت برقراری ارتباط تلفنی با تلفن همراه یا تلفن ثابت محل اسکان زائران بیت اللّه الحرام از ایران با عربستان یا بالعکس و به منظور جلوگیری از هر گونه اختلال در این تماس های تلفنی ، توجه خانواده ها و بستگان زائران را به نکات زیر جلب می شود .
1- توصیه می شود با توجه به بالا بودن هزینۀ تماس از عربستان به ایران ، بیشترین تماس های تلفنی از ایران باشد .
2- چنانچه خانواده های زائران قصد تماس با تلفن ثابت هتل محل اقامت زائر مورد نظر خود را دارند ، پیشنهاد می شود جهت پیشگیری از بروز تراکم و ترافیک تلفنی در مسیرهای ارتباطی به کشور عربستان در طول ایام حج ، پس از هماهنگی با زائر به منظور تماس گیری در زمان حضور وی در هتل ، اقدام به شماره گیری و تماس تلفنی نمایند . در ضمن بهتر است در صورت اشغال بودن تلفن ، پس از دقایقی مجدداً شماره گیری کرده و از تکرار پی در پی شماره گیری پرهیز کنند .
3- تا حد ممکن در ساعات کم ترافیک با عربستان ارتباط تلفنی برقرار شود .
4- در ایام برگزاری مناسک حج (8 تا 10 دی ماه) به علت حضور زائران در مراسم عرفه و عید سعید قربان از تماس تلفنی با عربستان  خودداری شود .
گفتنی است ، دریافت پیام کوتاه برای حجاج ، رایگان است و دیگر این که خانواده های حجاج می توانند با شماره های 195 و 126 و از طریق اپراتور نسبت به برقراری ارتباط با زائر مورد نظر خود اقدام نمایند .