خانهاخبار
حراج اینترنتی گوشی همراه دختر بوش به همراه کلیۀ شماره های داخلش .

حراج اینترنتی گوشی همراه دختر بوش به همراه کلیۀ شماره های داخلش .

به گزارش گروه خبری GSM ، گوشی همراه دختر جرج دبلیو بوش رئیس جمهوری آمریکا که چندی پیش از او در آرژانتین ربوده شده بود به مدت یک روز در ........
۱۷ آذر ۱۳۸۵

تبلیغات

home_header
به گزارش گروه خبری GSM ، گوشی همراه دختر جرج دبلیو بوش رئیس جمهوری آمریکا که چندی پیش از او در آرژانتین ربوده شده بود به مدت یک روز در یک سایت اینترنتی به حراج گذاشته شد اما به دلایل امنیتی از روی سایت برداشته شد .
براساس این گزارش ، سایت اینترنتی Mercado Libre که معادل سایت حراج اینترنتی eBay در آرژانتین است از کاربران خواسته بود برای خرید این گوشی تلفن همراه استثنایی که شمارۀ تلفن افراد بسیار مشهور دنیا در آن است عجله کنند .
به نوشتۀ پایگاه اینترنتی آنانوا ، قیمت پایۀ این حراج 160 پوند انگلیس تعیین شده بود . در آگهی مخصوصی که برای خرید این گوشی همراه از طریق اینترنت منتشر شده ، آمده است که در گوشی همراه باربارا بوش شماره تلفن شخصی پدرش جرج بوش و شماره های مستقیم او در کاخ سفید وجود دارد و علاوه بر این شماره تلفن هایی از خوانندگان مشهور آمریکا و جهان چون مایکل جکسون ، مدونا و شخصیت های دیگری چون پاریس هیلتون و اوزی اوسبورن نیز در این گوشی همراه محفوظ است .
در این آگهی همچنین آمده بود که شماره تلفن های اف.بی.آی ، پنتاگون ، سازمان سیا و برخی از شخصیت های بسیار نزدیک بوش نیز در این گوشی همراه است که البته پس از یک روز انعکاس در اینترنت و احتمالاً به دلیل جلوگیری از انتشار این شماره های سری این آگهی از روی سایت حذف شد. تقریباً بیست روز پیش گوشی همراه باربارا بوش یکی از دختران دو قلوی بوش ، رئیس جمهور آمریکا به همراه کیف پولش در رستورانی در بوئنس آیرس آرژانتین به سرقت رفت .