رقیب 118 راهاندازی شد
گروه خبری Gsm: مجموعه اطلاعات تلفنی 8080 به منظور ارائه کلیه اطلاعات فردی در پارک علم و فناوری یزد طراحی و راه اندازی شد. |
مهندس غلامرضا یوسفی مجری طرح کوچک کردن بخش دولتی و خصوصی سازی را از اهداف این پروژه دانست و به مهر گفت: اطلاعات این مجموعه شامل کلیه آدرسهای منازل، ادارات و شماره تلفن ثابت و همراه (در صورت تمایل فرد) و مراکز گردشگری و درمانی است. یوسفی با بیان اینکه این طرح در حال حاضر موازی با اطلاعات تلفنی 118 راه اندازی شده است به مزایای اطلاعات تلفنی پرداخت و اظهار داشت: اطلاعات موجود در این مجموعه به دلیل اینکه مستقیما از فرد گرفته می شود کامل تر و موثق تر است و تنها مرکزی است که اطلاعات موجود را به دو زبان فارسی و انگلیسی ارائه می دهد و قادر است به طور همزمان این اطلاعات را به صورت فارسی و انگلیسی در اختیار مشترکان و توریستها قرار دهد. به گفته مجری طرح، این سیستم قادر است مهدهای کودک، مراکز تجاری و درمانی و مراکز تعمیرات نزدیک به محل کار و یا زندگی را ارائه دهد. یوسفی ادامه داد: در صورت جابجایی و تغییر آدرس، سیستم 118 قادر به شناسایی این افراد نیست ولی در این سیستم به دلیل بازبینی دایمی و تحقیقات میدانی قادر است اطلاعات دقیق فرد مورد نظر را به مشترک عرضه کند. مجری طرح با اعلام خبر راه اندازی این سیستم در 7 استان کشور به صورت پایلوت گفت : این طرح به طور کامل در استان یزد راه اندازی و اجرا شده است. وی عدم حمایت و همکاری ارگانهای ذیربط را از مشکلات اجرایی این طرح دانست و به مهر گفت : به منظور سهولت در شماره گیری درخواست شماره سه رقمی کردیم که ارائه این شماره، منوط به پرداخت 5/1 میلیارد تومان بود که به دلیل کمبود مالی شماره 7 رقمی 7258080 برای راه اندازی این مجموعه تعیین شد. یوسفی با اشاره به این مطلب که استفاده از این مجموعه نیاز به شارژ دارد، خاطرنشان کرد: قرار است هزینه شارژ از طریق قبوض تلفن دریافت شود ولی در حال حاضر به صورت وجه نقد دریافت می شود. |
گروه خبری Gsm: مجموعه اطلاعات تلفنی 8080 به منظور ارائه کلیه اطلاعات فردی در پارک علم و فناوری یزد طراحی و راه اندازی شد. |
مهندس غلامرضا یوسفی مجری طرح کوچک کردن بخش دولتی و خصوصی سازی را از اهداف این پروژه دانست و به مهر گفت: اطلاعات این مجموعه شامل کلیه آدرسهای منازل، ادارات و شماره تلفن ثابت و همراه (در صورت تمایل فرد) و مراکز گردشگری و درمانی است. یوسفی با بیان اینکه این طرح در حال حاضر موازی با اطلاعات تلفنی 118 راه اندازی شده است به مزایای اطلاعات تلفنی پرداخت و اظهار داشت: اطلاعات موجود در این مجموعه به دلیل اینکه مستقیما از فرد گرفته می شود کامل تر و موثق تر است و تنها مرکزی است که اطلاعات موجود را به دو زبان فارسی و انگلیسی ارائه می دهد و قادر است به طور همزمان این اطلاعات را به صورت فارسی و انگلیسی در اختیار مشترکان و توریستها قرار دهد. به گفته مجری طرح، این سیستم قادر است مهدهای کودک، مراکز تجاری و درمانی و مراکز تعمیرات نزدیک به محل کار و یا زندگی را ارائه دهد. یوسفی ادامه داد: در صورت جابجایی و تغییر آدرس، سیستم 118 قادر به شناسایی این افراد نیست ولی در این سیستم به دلیل بازبینی دایمی و تحقیقات میدانی قادر است اطلاعات دقیق فرد مورد نظر را به مشترک عرضه کند. مجری طرح با اعلام خبر راه اندازی این سیستم در 7 استان کشور به صورت پایلوت گفت : این طرح به طور کامل در استان یزد راه اندازی و اجرا شده است. وی عدم حمایت و همکاری ارگانهای ذیربط را از مشکلات اجرایی این طرح دانست و به مهر گفت : به منظور سهولت در شماره گیری درخواست شماره سه رقمی کردیم که ارائه این شماره، منوط به پرداخت 5/1 میلیارد تومان بود که به دلیل کمبود مالی شماره 7 رقمی 7258080 برای راه اندازی این مجموعه تعیین شد. یوسفی با اشاره به این مطلب که استفاده از این مجموعه نیاز به شارژ دارد، خاطرنشان کرد: قرار است هزینه شارژ از طریق قبوض تلفن دریافت شود ولی در حال حاضر به صورت وجه نقد دریافت می شود. |