GSM-logo
خانهاخبار
Intense برنده پروژه مديريت ارتباط با مشتريان ايرانسل شد

Intense برنده پروژه مديريت ارتباط با مشتريان ايرانسل شد

گروه خبری GSM: شركت هندی Intense برنده پروژه مدیریت ارتباط با مشتریان شبكه خدمات ارتباطی ایرانسل شد
۲۰ بهمن ۱۳۸۶

تبلیغات

home_header

گروه خبری GSM: شركت هندی Intense برنده پروژه مدیریت ارتباط با مشتریان شبكه خدمات ارتباطی ایرانسل شد.

به گزارش همنا ایرانسل از این پروژه برای كاش هزینه ارتباطی مشتریان، افزایش سطح صمیمیت و نزدیكی و تصویرسازی از برند خود بهره خواهد برد.

"رقاو سهگال" مدیرعامل شركت فناوری‌های Intense اظهار داشته است: ما از اینكه توسط ایرانسل برگزیده شده‌ایم، بسیار خوشحالیم و این پروژه یكی از پروژه‌های كلیدی ارزش‌گذاری در سطوح مدیریت پایگاه داده تلقی خواهد شد.

وی امیدوار است با پیشرفت این پروژه، ارتباط خود را با گروه MTN  به عنوان یكی از رهبران بازار تلفن همراه در آفریقا گسترش دهد.

این پروژه به تثبیت موقعیت Intense به عنوان یكی از برترین شركت‌های ارایه دهنده راهكارهای مدیریت ارتباط با مشتریان در شركت‌های مخابراتی كمك خواهد كرد.

"عبدل اسماعیل" یكی از مدیران ایرانسل نیز در این باره گفت: ایرانسل به دنبال راهكاری بود تا بتواند تغییر شكل سودمندی در كارآیی اپراتوری و تكمیل روند پرداخت‌ها ایجاد كند.

گروه خبری GSM: شركت هندی Intense برنده پروژه مدیریت ارتباط با مشتریان شبكه خدمات ارتباطی ایرانسل شد.

به گزارش همنا ایرانسل از این پروژه برای كاش هزینه ارتباطی مشتریان، افزایش سطح صمیمیت و نزدیكی و تصویرسازی از برند خود بهره خواهد برد.

"رقاو سهگال" مدیرعامل شركت فناوری‌های Intense اظهار داشته است: ما از اینكه توسط ایرانسل برگزیده شده‌ایم، بسیار خوشحالیم و این پروژه یكی از پروژه‌های كلیدی ارزش‌گذاری در سطوح مدیریت پایگاه داده تلقی خواهد شد.

وی امیدوار است با پیشرفت این پروژه، ارتباط خود را با گروه MTN  به عنوان یكی از رهبران بازار تلفن همراه در آفریقا گسترش دهد.

این پروژه به تثبیت موقعیت Intense به عنوان یكی از برترین شركت‌های ارایه دهنده راهكارهای مدیریت ارتباط با مشتریان در شركت‌های مخابراتی كمك خواهد كرد.

"عبدل اسماعیل" یكی از مدیران ایرانسل نیز در این باره گفت: ایرانسل به دنبال راهكاری بود تا بتواند تغییر شكل سودمندی در كارآیی اپراتوری و تكمیل روند پرداخت‌ها ایجاد كند.