خانهاخبار
پنتک در بعد صدا

پنتک در بعد صدا

به گزارش گروه خبری GSM ، آزمایشگاه های SRS اعلام نموده اند که اخیراً تکنولوژی جدیدی را در رابطه با موسیقی و مولتی مدیا با نام SRS WOW HD به ........
۱۰ آذر ۱۳۸۵
به گزارش گروه خبری GSM ، آزمایشگاه های SRS اعلام نموده اند که اخیراً تکنولوژی جدیدی را در رابطه با موسیقی و مولتی مدیا با نام SRS WOW HD به یکی از کارخانجات تولیدکنندۀ کُرۀ جنوبی با نام پنتک فروخته اند . این گزارش می افزاید با استفاده از این تکنولوژی پنتک می تواند اولین گوشی مجهز به ساختار صوتی سه بعدی را برای مشتریانش ارائه دهد و این گوشی به زودی در خطوط مخابراتی کُره فعال خواهد شد .
این گزارش حاکی است ، این گوشی که با نام IM-UI30 به بازار عرضه می گردد طراحی مخصوص پخش موسیقی داشته و کارآیی های مربوط به پخش MP3 را به طور کاملی پوشش می دهد . این تکنولوژی جدید در گوشی پنتک باعث می شود که صدای پخش شده از گوشی ها کاملاً متناسب و زنده باشد . همچنین برخی منابع خبری اعلام داشته اند که ،این تکنولوژی به زودی برروی ساختارهای مولتی مدیا گسترش می یابد .
لازم به توضیح است که تکنولوژی SRS WOW HD با هماهنگ سازی و رندر نمودن صدای استریو می تواند حالت دینامیکی را بین حالت مونو و استریو ایجاد نموده و با اختلاط آن ها ، صداها کاملاً طبیعی به نظر خواهد رسید .