GSM-logo
خانهاخبار
شکایات مردم از فروشندگان گوشی تلفن همراه بررسی می‏شود

شکایات مردم از فروشندگان گوشی تلفن همراه بررسی می‏شود

گروه خبری GSM: شکایات مربوط به تخلفات صورت گرفته در بازار گوشی تلفن همراه در کمیسیون "رسیدگی به شکایات" اتحادیه صنف دستگاه های مخابراتی و ارتباطی و لوازم جانبی شهرستان تهران مورد بررسی قرار گرفت
۳ بهمن ۱۳۸۶

تبلیغات

home_header

گروه خبری GSM: شکایات مربوط به تخلفات صورت گرفته در بازار گوشی تلفن همراه در کمیسیون "رسیدگی به شکایات" اتحادیه صنف دستگاه های مخابراتی و ارتباطی و لوازم جانبی شهرستان تهران مورد بررسی قرار گرفت.

بر اساس توافقات صورت گرفته میان سازمان بازرگانی و اتحادیه یاد شده، تمامی پرونده های شکایات مردم در زمینه تلفن همراه برای بررسی و اعلام نتیجه نهایی به این کمیسیون ارسال می شود.

یک مقام آگاه در این باره به موبنا گفت: به طور میانگین 20 تا 30 پرونده در هر هفته با حضور دو طرف دعوا، کارشناسان حوزه تلفن همراه و نماینده قانونی وزارت بازرگانی که نظارت بر این جلسه را دارد، مورد بررسی قرار می گیرد و نتیجه نهایی آن برای صدور رای نهایی به هیات داوران فرستاده می شود.

به گفته دبیر اجرایی اتحادیه، در صورت عدم پذیرش حکم نهایی توسط طرفین دعوا، پرونده برای بررسی مجدد و اعمال قانون به سازمان تعزیرات حکومتی ارسال می‏شود.

95 درصد پروندهای ارسال شده به این کمیسیون را شکایات مربوط به گوشی تلفن همراه تشکیل می دهند .

بر اساس بند"ط" ماده 300 قانون نظام صنفی تمامی اتحادیه ها از جمله اتحادیه صنف دستگاهای مخابراتی از پنج کمیسیون رسیدگی به شکایات، حل اختلاف، فنی،بازرسی و آموزش تشکیل شده است.

اتحادیه صنف دستگاههای مخابراتی و ارتباطی و لوازم جانبی شهرستان تهران در مرداد ماه سال 84 شروع به فعالیت کرده و تا قبل از تعیین این اتحادیه فعالیت های مربوط به این صنف به اتحادیه هایی که فعالیتشان همگن و مربوط به این شغل بود واگذار می شد.

خریداران گوشی تلفن همراه می توانند برای طرح شکایات خود به دفتر این اتحادیه به نشانی خیابان خرمشهر(آپادانا) ، بین خیابان سهروردی و نوبخت،مقابل ساختمان اتاق تعاون ، پلاک 53-51 مراجعه کنند.

گروه خبری GSM: شکایات مربوط به تخلفات صورت گرفته در بازار گوشی تلفن همراه در کمیسیون "رسیدگی به شکایات" اتحادیه صنف دستگاه های مخابراتی و ارتباطی و لوازم جانبی شهرستان تهران مورد بررسی قرار گرفت.

بر اساس توافقات صورت گرفته میان سازمان بازرگانی و اتحادیه یاد شده، تمامی پرونده های شکایات مردم در زمینه تلفن همراه برای بررسی و اعلام نتیجه نهایی به این کمیسیون ارسال می شود.

یک مقام آگاه در این باره به موبنا گفت: به طور میانگین 20 تا 30 پرونده در هر هفته با حضور دو طرف دعوا، کارشناسان حوزه تلفن همراه و نماینده قانونی وزارت بازرگانی که نظارت بر این جلسه را دارد، مورد بررسی قرار می گیرد و نتیجه نهایی آن برای صدور رای نهایی به هیات داوران فرستاده می شود.

به گفته دبیر اجرایی اتحادیه، در صورت عدم پذیرش حکم نهایی توسط طرفین دعوا، پرونده برای بررسی مجدد و اعمال قانون به سازمان تعزیرات حکومتی ارسال می‏شود.

95 درصد پروندهای ارسال شده به این کمیسیون را شکایات مربوط به گوشی تلفن همراه تشکیل می دهند .

بر اساس بند"ط" ماده 300 قانون نظام صنفی تمامی اتحادیه ها از جمله اتحادیه صنف دستگاهای مخابراتی از پنج کمیسیون رسیدگی به شکایات، حل اختلاف، فنی،بازرسی و آموزش تشکیل شده است.

اتحادیه صنف دستگاههای مخابراتی و ارتباطی و لوازم جانبی شهرستان تهران در مرداد ماه سال 84 شروع به فعالیت کرده و تا قبل از تعیین این اتحادیه فعالیت های مربوط به این صنف به اتحادیه هایی که فعالیتشان همگن و مربوط به این شغل بود واگذار می شد.

خریداران گوشی تلفن همراه می توانند برای طرح شکایات خود به دفتر این اتحادیه به نشانی خیابان خرمشهر(آپادانا) ، بین خیابان سهروردی و نوبخت،مقابل ساختمان اتاق تعاون ، پلاک 53-51 مراجعه کنند.