خانهاخبار
یک گوشی گران ومقاوم از جنس یاقوت

یک گوشی گران ومقاوم از جنس یاقوت

به گزارش گروه خبری GSMقیمت جدید Vertu برای افرادی که علاقه زیادی به شهرت در روزنامه و معروف شدن دارند بسیار مناسب است.زیرا قیمت Vertu Signature Duo Stainless Steel تقریبا ........
۸ آذر ۱۳۸۵
به گزارش گروه خبری GSMقیمت جدید Vertu برای افرادی که علاقه زیادی به شهرت در روزنامه و معروف شدن دارند بسیار مناسب است.زیرا قیمت Vertu Signature Duo Stainless Steel تقریبا معادل یک ماشین گران قیمت است.
این گزارش حاکی است صفحه نمایش این گوشی از سنگ یاقوت کبود با عیار 25/69 ساخته شده که احتمال خراشیده شدن را تقریبا به صفر می رساند و دارای وضوح تصویر 148×116 پیکسل است البته به بدنه خارجی این گوشی نیز توجه فراوانی شده است زیرا بدنه آن از جنس فولاد ضد ضربه و فلز تیتان ساخته شده که از این گوشی یک دستگاه ضد ضربه می سازد.همچنین ابعاد Vertu معادل 5/15×42 ×122 میلی متر و وزن آن 177 گرم است.این گزارش می افزاید:
Vertu signature Duo  امکان مکالمه سه ساعته وحالت آماده باش 200 ساعته را برای کاربران فراهم می کند و علاوه بر انگلیسی اپراتور آن در لندن به چهار زبان فرانسوی،اسپانیایی و روسی گوشی شما را پشتیبانی می کند. یعنی در هر زمانی که شما احتیاج به پشتیبانی مرکز تلفن داشته باشید با فشار یک دکمه می توانید اعلام نیاز کرده و اپراتوری در لندن به زبان مورد نظر به شما پاسخ می گوید.