سرویس پست صوتی رایگان در اختیار متقاضیان قرارمی گیرد
گروه خبری Gsm: مدیر شبکه هوشمند استان تهران گفت که سرویس پست صوتی شبکه هوشمند استان تهران به صورت رایگان در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.
" محمد ابراهیمی نسب مدیر شبکه هوشمند استان تهران " به موبنا اظهارداشت: با استفاده از صندوق صوتی این امکان برای مشترکان ایجاد می شود تا 10پیام 45 ثانیه ای در تلفن ثابت افراد ضبط و نگهداری شود.
وی بابیان این که ظرفیت پیام ذخیزه شده از طریق این سرویس بسیار محدود است، ادامه داد: شرکت مخابرات استان تهران درصدد افزایش ظزفیت این سرویس است.
ابراهیمی نسب تصریح کرد: کاربران این سرویس شبکه هوشمند از طریق رمز کاربری می توانند از مناطق مختلف و خط های گوناگون تلفن ثابت پیام خود را گوش کند.
وی با اشاره به این که این سرویس به صورت رایگان در اختیار افراد قرار می گیرد گفت:متاسفانه متقاضی استفاده از این سرویس در استان تهران بسیار کم است. براساس همین گزارش مدیریت بر سرویس هوشمند پست صوتی امکانپذیر است و مشترک پس از برقراری ارتباط با سیستم و وارد کردن رمز عبور و فشار کلید هشت میتواند پیام خوشآمدگویی، رمز عبور، تنظیمات شخصی و یا طرز عمل سرویس را تغییر دهد. همچنین میتواند پیامهای ضبط شده را به صورت اضطراری و محرمانه درآورد.لازم به ذکر است پیامهای اضطراری در هنگام شنیدن پیامها در اولویت بوده و پیامهای محرمانه قابل ارسال به شخص دیگر نخواهد بود.
گروه خبری Gsm: مدیر شبکه هوشمند استان تهران گفت که سرویس پست صوتی شبکه هوشمند استان تهران به صورت رایگان در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.
" محمد ابراهیمی نسب مدیر شبکه هوشمند استان تهران " به موبنا اظهارداشت: با استفاده از صندوق صوتی این امکان برای مشترکان ایجاد می شود تا 10پیام 45 ثانیه ای در تلفن ثابت افراد ضبط و نگهداری شود.
وی بابیان این که ظرفیت پیام ذخیزه شده از طریق این سرویس بسیار محدود است، ادامه داد: شرکت مخابرات استان تهران درصدد افزایش ظزفیت این سرویس است.
ابراهیمی نسب تصریح کرد: کاربران این سرویس شبکه هوشمند از طریق رمز کاربری می توانند از مناطق مختلف و خط های گوناگون تلفن ثابت پیام خود را گوش کند.
وی با اشاره به این که این سرویس به صورت رایگان در اختیار افراد قرار می گیرد گفت:متاسفانه متقاضی استفاده از این سرویس در استان تهران بسیار کم است. براساس همین گزارش مدیریت بر سرویس هوشمند پست صوتی امکانپذیر است و مشترک پس از برقراری ارتباط با سیستم و وارد کردن رمز عبور و فشار کلید هشت میتواند پیام خوشآمدگویی، رمز عبور، تنظیمات شخصی و یا طرز عمل سرویس را تغییر دهد. همچنین میتواند پیامهای ضبط شده را به صورت اضطراری و محرمانه درآورد.لازم به ذکر است پیامهای اضطراری در هنگام شنیدن پیامها در اولویت بوده و پیامهای محرمانه قابل ارسال به شخص دیگر نخواهد بود.