خانهاخبار
نوکیا دو مدل جدید اسپیکر گوشی همراه را معرفی کرد

نوکیا دو مدل جدید اسپیکر گوشی همراه را معرفی کرد

گروه خبری GSM: کمپانی نوکیا هرگز محصولات خود را تنها محدود به گوشی های همراه نکرده و در این میان می توان شمار زیادی از لوازم جانبی مربوط به گوشی و هدست بلوتوث و ... را بیابید
۲۲ دی ۱۳۸۶

گروه خبری GSM: کمپانی نوکیا هرگز محصولات خود را تنها محدود به گوشی های همراه نکرده و در این میان می توان شمار زیادی از لوازم جانبی مربوط به گوشیو هدست بلوتوث  و ... را بیابید. از دیگر محصولات نوکیا می توان به دو مدل جدید اسپیکر گوشی با مشخصات MD-7W  و MD-6 اشاره کرد.

مدل MD-6 در ابعاد مستطیلی کوچک و به رنگ مشکی  و قرمز (3/1×3/1 ×8/4 اینچ) طراحی شده و به راحتی می توان آن را در جیب قرار داد. که وزنی معادل 9/4 گرم داشته و دارای 4 باتری AAA است که به راحتی به گوشی شما متصل می شود و صدای خوبی ارائه می دهد. همچنین این اسپیکر مجهز به آنتن رادیو  FM  است و نوکیا مدت 270 ساعت زمان پخش موسیقی را تضمین می کند.

 

 

 

 

 

مدل دیگر اسپیکر آن یعنی MD-7W مجهز به سرویس بلوتوث و فاقد اتصالات سیمی است که به رنگ سفید طراحی شده. ابعاد آن 2/6 ×1/4 ×0/2 اینچ است و وزنی معادل 21/11 اونس دارد. که البته نمی توان آن را در جیب قرار داد ولی قابل حمل در یک کیف کوچک هستند. صدای 3D را پشتیبانی می کند و به 4 باتری AA  مجهز است.

 

 

برچسب‌ها: