کمتر از دو دهم درصد درآمد ارتباطات سیار صرف تبلیغات می شود
گروه خبری GSM: تبلیغات شرکت ارتباطات سیار، در خصوص ثبتنام سیمکارتهای دائمی و اعتباری نبوده و بیشتر معطوف به معرفی نام، نشان و توانمندیهای این شرکت است.
مهندس وحید صدوقی، مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار، در گفتوگو با سیتنا، اظهار داشت: شرکت ارتباطات سیار، اساسا هیچگونه تبلیغاتی برای ثبتنام سیمکارت نداشته و بیشتر تبلیغات و آگهیهای این شرکت، معطوف به نام و نشان و توانمندیهای شبکه ارتباطات سیار به عنوان یک سرمایه ملی بوده است.
وی، با اشاره به انتخاب نام تجاری و شعار و نشان شرکت متبوع خود در ماههای گذشته، گفت: برای تثبیت نام، شعار و نشان ارتباطات سیار، لازم به انجام تبلیغات بود که این تبلیغات از مرداد ماه آغاز شده و همچنان نیز ادامه دارد.
صدوقی گفت: اگر این تبلیغات ادامه پیدا کرده است، به عنوان یادآوری و حفظ تبلیغاتی که انجام شده، بوده است.
مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار، در پایان تصریح کرد: بودجه اختصاص داده شده به تبلیغات (ارتباطات سیار) بسیار محدود بوده و برابر مصوبه، کمتر از دو دهم درصد درآمد شرکت ارتباطات سیار است.
گروه خبری GSM: تبلیغات شرکت ارتباطات سیار، در خصوص ثبتنام سیمکارتهای دائمی و اعتباری نبوده و بیشتر معطوف به معرفی نام، نشان و توانمندیهای این شرکت است.
مهندس وحید صدوقی، مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار، در گفتوگو با سیتنا، اظهار داشت: شرکت ارتباطات سیار، اساسا هیچگونه تبلیغاتی برای ثبتنام سیمکارت نداشته و بیشتر تبلیغات و آگهیهای این شرکت، معطوف به نام و نشان و توانمندیهای شبکه ارتباطات سیار به عنوان یک سرمایه ملی بوده است.
وی، با اشاره به انتخاب نام تجاری و شعار و نشان شرکت متبوع خود در ماههای گذشته، گفت: برای تثبیت نام، شعار و نشان ارتباطات سیار، لازم به انجام تبلیغات بود که این تبلیغات از مرداد ماه آغاز شده و همچنان نیز ادامه دارد.
صدوقی گفت: اگر این تبلیغات ادامه پیدا کرده است، به عنوان یادآوری و حفظ تبلیغاتی که انجام شده، بوده است.
مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار، در پایان تصریح کرد: بودجه اختصاص داده شده به تبلیغات (ارتباطات سیار) بسیار محدود بوده و برابر مصوبه، کمتر از دو دهم درصد درآمد شرکت ارتباطات سیار است.