GSM-logo
خانهاخبار
کمتر از دو دهم درصد درآمد ارتباطات سیار صرف تبلیغات می شود

کمتر از دو دهم درصد درآمد ارتباطات سیار صرف تبلیغات می شود

گروه خبری GSM: تبلیغات شرکت ارتباطات سیار، در خصوص ثبت‌نام سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری نبوده و بیشتر معطوف به معرفی نام، نشان و توانمندی‌های این شرکت است.
۱۵ دی ۱۳۸۶

تبلیغات

home_header

 

گروه خبری GSM: تبلیغات شرکت ارتباطات سیار، در خصوص ثبت‌نام سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری نبوده و بیشتر معطوف به معرفی نام، نشان و توانمندی‌های این شرکت است.

مهندس وحید صدوقی، مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار، در گفت‌وگو با سیتنا، اظهار داشت: شرکت ارتباطات سیار، اساسا هیچ‌گونه تبلیغاتی برای ثبت‌نام سیم‌کارت نداشته و بیشتر تبلیغات و آگهی‌های این شرکت، معطوف به نام و نشان و توانمندی‌های شبکه ارتباطات سیار به عنوان یک سرمایه ملی بوده است.

وی، با اشاره به انتخاب نام تجاری و شعار و نشان شرکت متبوع خود در ماه‌های گذشته، گفت: برای تثبیت نام، شعار و نشان ارتباطات سیار، لازم به انجام تبلیغات بود که این تبلیغات از مرداد ماه آغاز شده و همچنان نیز ادامه دارد.

صدوقی گفت: اگر این تبلیغات ادامه پیدا کرده است، به عنوان یادآوری و حفظ تبلیغاتی که انجام شده، بوده است.

مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار، در پایان تصریح کرد: بودجه اختصاص داده شده به تبلیغات (ارتباطات سیار) بسیار محدود بوده و برابر مصوبه، کم‌تر از دو دهم درصد درآمد شرکت ارتباطات سیار است.

 

گروه خبری GSM: تبلیغات شرکت ارتباطات سیار، در خصوص ثبت‌نام سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری نبوده و بیشتر معطوف به معرفی نام، نشان و توانمندی‌های این شرکت است.

مهندس وحید صدوقی، مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار، در گفت‌وگو با سیتنا، اظهار داشت: شرکت ارتباطات سیار، اساسا هیچ‌گونه تبلیغاتی برای ثبت‌نام سیم‌کارت نداشته و بیشتر تبلیغات و آگهی‌های این شرکت، معطوف به نام و نشان و توانمندی‌های شبکه ارتباطات سیار به عنوان یک سرمایه ملی بوده است.

وی، با اشاره به انتخاب نام تجاری و شعار و نشان شرکت متبوع خود در ماه‌های گذشته، گفت: برای تثبیت نام، شعار و نشان ارتباطات سیار، لازم به انجام تبلیغات بود که این تبلیغات از مرداد ماه آغاز شده و همچنان نیز ادامه دارد.

صدوقی گفت: اگر این تبلیغات ادامه پیدا کرده است، به عنوان یادآوری و حفظ تبلیغاتی که انجام شده، بوده است.

مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار، در پایان تصریح کرد: بودجه اختصاص داده شده به تبلیغات (ارتباطات سیار) بسیار محدود بوده و برابر مصوبه، کم‌تر از دو دهم درصد درآمد شرکت ارتباطات سیار است.