خانهاخبار
فروش گوشی های هوشمند دیوارهای صوتی را لرزاند !

فروش گوشی های هوشمند دیوارهای صوتی را لرزاند !

به گزارش گروه خبری GSM ، فروش گوشی های هوشمند نسبت به سال 2004 در سال 2005 سه برابر گردیده بود و این میزان تنها در ابتدای 2006 ، پنجاه ........
۱ آذر ۱۳۸۵
به گزارش گروه خبری GSM ، فروش گوشی های هوشمند نسبت به سال 2004 در سال 2005 سه برابر گردیده بود و این میزان تنها در ابتدای 2006 ، پنجاه درصد نیز افزایش یافت .
همزمان با جنگ و جدال سیستم عامل های مختلف برای حکم رانی بر روی گوشی های هوشمند ، رویکرد کاربران نیز به چنین گوشی هایی همانند PDA ها و یا بلک بری و ... نسبت به گوشی های عادی افزایش یافته است .
دو دلیل مهم برای افزایش خرید اسمارت فون ها وجود دارد اول این که افرادی که دارای تلفن هموشمند هستند هرگاه قصد تعویض تلفن خود را داشته باشند دیگر به تلفن های عادی راضی نمی شوند ، دوم این که افراد زیادی علاقه دارند که بتوانند کارایی ها و برنامه های جدیدتر را بر روی گوشی های خود اجرا نمایند که این امر تنها از گوشی های هوشمند مجهز به سیستم عامل برمی آید .
تحقیقات نشان داده است که :
-     افراد کاری و تجاری و مدیران بیشتر می پسندند که موبایل و وسیله اطلاعاتی محاسباتیشان یکی باشد تا این که دو ابزار الکترونیکی جداگانه داشته باشند .
-     اکثر گوشی های هوشمند فروخته شده در 2006 ترکیب کاملی از PDA و موبایل بوده اند که قابلیت هایی شبیه به لپ تاپ دارند و جالب اینجاست که بیشتر مصرف کنندگان از این گوشی ها در حد همان گوشی های عادی استفاده می کنند .
-     مصرف کنندگان آمریکایی هم اصلا علاقه ای به سیمبین نداشته و بیشتر از بین ویندوز موبایل یا سیستم عامل بلک بری و یا پالم یکی را انتخاب می کنند .