خانهاخبار
مدیر گوگل آیندۀ موبایل را ترسیم کرد !

مدیر گوگل آیندۀ موبایل را ترسیم کرد !

به گزارش گروه خبری GSM ، اریک اشمیت یکی از بنیانگذاران گوگل _ برترین و مهمترین موتور جستجوی جهان _ معتقد است تلفن های همراه آینده به مدد نمایش آگهی ........
۲۳ آبان ۱۳۸۵
به گزارش گروه خبری GSM ، اریک اشمیت یکی از بنیانگذاران گوگل _ برترین و مهمترین موتور جستجوی جهان _ معتقد است تلفن های همراه آینده به مدد نمایش آگهی های تبلیغاتی هدفمند برای کاربرانشان رایگان خواهند بود .
تلفن های همراه آینده شباهت فراوانی به رایانه های دستی پیدا خواهند کرد و می توان با آن ها 8 تا 10 ساعت مکالمه کرد . وی معتقد است ، بسیاری از امور روزمره و دسترسی به وب از طریق گوشی ها انجام می پذیرد و افرادی که نمایش آگهی های هدفمند و متناسب با نیازهایشان را برروی موبایل های خود بپذیرند می توانند از آن ها به رایگان استفاده کنند .
وی که در جمع تعدادی از دانشجویان ایتالیایی و فارغ التحصیلان دانشگاه استنفورد سخنرانی می کرد ، اضافه کرد : گوگل در آینده امکان کنترل داده های شخصی هر یک از کاربران را فراهم خواهد آورد و از هرگونه سوء استفاده از آن جلوگیری می نماید .
اشمیت از تلاش گوگل برای ارائۀ متن ، تصویر و ویدئو برروی تلفن همراه خبر داد و مدعی شد که تماشای تلویزیون و خرید با کمک تلفن همراه ظرف چند سال آینده کاملاً عادی و متداول می شود .
همچنین وی هرگونه تلاش گوگل برای طراحی تلفن همراه با همکاری غول هایی همچون نوکیا و موتورلا را تکذیب کرد .