خانهاخبار
رمز موفقیت آیفون چیست؟

رمز موفقیت آیفون چیست؟

به گزارش گروه خبریGSM، شرکت مشاوره ای CCID اخیراً گزارشی در زمینه ی موانع موجود در راه رشد و توسعه ی 3C (اطلاعات، کامپیوتر و ارتباطات) و تأثیر آن بر بازار تلفن همراه و به خصوص آیفون مشخص کرده است.
۱۰ مهر ۱۳۸۶

به گزارش گروه خبریGSM، شرکت مشاوره ای CCID اخیراً گزارشی در زمینه ی موانع موجود در راه رشد و توسعه ی 3C (اطلاعات، کامپیوتر و ارتباطات) و تأثیر آن بر بازار تلفن همراه و به خصوص آیفون مشخص کرده است. کمپانی اپل (Apple) ژوئن امسال گوشی جدید آیفون را تولید وعرضه کرد و در طول 12 ساعت 270000 دستگاه از آن به فروش رسید که البته بر خلاف انتظار همگان این فروش بالا زیاد ادامه نیافت. به گفته ی مدیران شرکت AT&T، آیفون یکی از پرفروش ترین گوشی هایی بوده که توسط این شرکت به فروش رسیده است. این امر فعالان صنعت تلفن همراه را به این فکر می اندازد که چگونه شرکت اپل توانست چنین موفقیتی را به دست آورد و اینکه چگونه توانسته است تمام موانع موجود برای پیشرفت 3C را یکی پس از دیگری پشت سر گذارد: پاسخ اینست که این شرکت توانست با درک صحیح و به موقع از ویژگی ها و موقعیت های بازار تلفن همراه و کسب تجربه از شکست iMac و موفقیت iPod در تولید دستگاه های صوتی، به تدریج از صنعت کامپیوتر و تولید قطعات الکترونیکی کامپیوتری به صنعت ارتباطات و گوشی تلفن همراه راه یافت و در این زمینه تمام موانع را پشت سر گذاشت.

 

برچسب‌ها: