خانهاخبار
نسخه 16 گیگابایتی گلکسی اس 4 تنها 9 گیگابایت حافظه را در اختیار کاربر قرار می‌دهد

نسخه 16 گیگابایتی گلکسی اس 4 تنها 9 گیگابایت حافظه را در اختیار کاربر قرار می‌دهد

این می‌تواند یک نکته منفی برای این گوشی باشد.
۱۳۹۲/۲/۱۰

شاید شما هم بخواهید سوپرفون جدید سامسونگ و یکی از بهترین گوشی‌های اندرویدی یعنی گلکسی اس 4 را خریداری کنید، امروزه بسیاری از افراد زمانی که قصد خرید یک گوشی را دارند به حافظه داخلی آن گوشی اهیمت زیادی می‌دهند، خریداران گلکسی اس 4 نیز بسیار به این موضوع اهمیت خواهند داد.

 

به گزارش کاربرانی که مدل 16 گیگابایت گلکسی اس 4 را خریداری کرده‌اند به مورد جالبی برخورد کردند، آن‌ها دریافتند که در مدل 16 گیگابایتی تنها 9 گیگابایت از حافظه داخلی در دسترس کاربر قرار دارد.

 

اگر چه گلکسی اس 4 از کارت حافظه خارجی پشتیبانی می‌کند و لازم نیست که نگران این موضوع که حافظه برای ذخیره دیتا کم بیاورید باشید، اما اینکه کسی یک گوشی با این امکانات را بخرد و تنها 56 درصد از حافظه داخلی گوشی را در دسترس داشته باشد زیاد موضوع جالبی به نظر نمی‌آید.

 

 

بنابراین اگر شما قصد خرید گلکسی اس 4 با حافظه داخلی 16 گیگابایت را دارید به نظر می‌آید باید به دنبال یک کارت حافظه خارجی نیز باشید.

 

علت این موضوع این است که گلکسی اس 4 امکانات نرم افزاری جذاب زیادی دارد که این امکانات مطمئنا به حافظه زیادی برای ذخیره شدن نیاز دارند، اما سوال اینجاست که این ویژگی‌های جذاب که از نظر تجاری پر سر و صدا هستند واقعا تا این حد برای کاربران ضروری‌اند که این میزان حافظه برای آن‌ها در نظر گرفته شود و کاربر را از یک گوشی با حافظه داخلی زیاد محروم کند؟ نظر شما چیست؟

 

image

 

منبع: geek

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (42 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۲/۱۱
baba in bache baziya chiye avalan ke vase baziya mofide vase baziya na ama in ke cheghadr az in emkanati ke samsung gozashte karbar ha khosheshoon miyad malooome ke kheily esteghbal mishe va faghat emkanate porsaro sedaye tejari nist chon to jahane avale!paw age khosheshoon nemiooomadgooshi hasho nemikharidan va samsung aval nemishod

مهمان

۱۳۹۲/۲/۱۱
اون اقایی که اون متن دروغین بلند بالارو نوشتش فقط بهش بگم که خودش رو کوچیک کرد و شخصیت خودش رو زیره سوال برد.حوصله ندارم جوابشو بدم چون این صفحه هم قدیمی شده ولی کل متنش تعصبی..جهان سومی . دروغین بود برای مثال ویژگی air gesture کجا تو نوت2 بودش؟؟؟؟همه حرفاش همین بود و با دروغ گفتن و البته منفی خوردن خودش رو کوچیک کرد.به نظر میرسه این افراد از نمایندگی برندای دیگه پول گرفته باشن تا بیان اینجا در مورد ابببببرررررر برررررررندددددددد سااااااامسونگگگگگگگگ بد بگن.اس4 شاهکاره دنیای ما هست که از نسل اینده به نسل حال امده

مهمان

۱۳۹۲/۲/۱۰
هر دم ازین باغ بری می رسد/تازه تر از تازه تری می رسد! هنوز باید منتظر موند.عیباش دونه دونه رو می شه!

مهمان

۱۳۹۲/۲/۱۰
شما نگرانن نباشید اونی که این همه پول میده اس 4 میگیره پس انقد پول هم داره که مدل 32 یا 64 گیگشو بگیره ...الکی مدلای 32 و 64 رو ک نذاشتن...خب در واقع هرچقد پول بدی همون قد اش میخوری....کو پول بدی همون 16(9گیگ)نصیبت میشه که چندان مهم نیسات...حالا اینو(اما سوال اینجاست که این ویژگی‌های جذاب که از نظر تجاری پر سر و صدا هستند واقعا تا این حد برای کاربران ضروری‌اند که این میزان حافظه برای آن‌ها در نظر گرفته شود و کاربر را از یک گوشی با حافظه داخلی زیاد محروم کند؟ نظر شما چیست؟)همچین گفتین از حافظه بالا محروم کردن انگار مثلا چن سال پیش مردم با حافظه پایین نمیتونستن کنار بیان فوقش یه سی چهل تومن میدی به یه کارت اس دی ولی با سی چهل تومن نمیتونی همون ویژگی های جذاب که از نظر شما غیر ضروری هست پیدا کنی.البته غیر ضروری ک هست نمیگم حتما باید باشه ولی همین ویژگی ها باعث فروش چندین میلیون این گوشی ها میشه.قبول کنید که ارزش داره.:دی

مهمان

۱۳۹۲/۲/۱۰
کسی که 3.500 پول به گوشی میده کارت حافظه رو هم میخره جوش نزنین