خانهاخبار
میان‌رده گوگل با قیمت مشابه نسل قبلی عرضه می‌شود

میان‌رده گوگل با قیمت مشابه نسل قبلی عرضه می‌شود

افشاگری شناخته‌شده ادعا کرده که پیکسل 8a با قیمت مشابه نسل قبلی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. 

۱۴۰۳/۲/۱۱

در طی چند وقت گذشته، گزارش‌های بسیاری پیرامون میان‌رده جدید گوگل موسوم به پیکسل 8a در دسترس قرار گرفته که تقریباً تمامی جزئیات مربوط به این گوشی موردانتظار را فاش کرده‌اند. حالا به تازگی نیز خبری پیرامون قیمت پیکسل 8a برای بازار ایالات متحده منتشر شده که سبب غافلگیری کاربران شده است. 

وبسایت Smartprix در گزارشی اختصاصی ادعا کرده که گوشی پیکسل 8a برای دو کانفیگ ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی به ترتیب با قیمت ۴۹۹ و ۵۹۹ یورو در بازار ایالات متحده به فروش خواهد رسید. 

نسخه مشکی رنگ پیکسل 8a

برای مقایسه، گوشی پیکسل 7a سال گذشته میلادی با قیمت ۴۹۹ دلار برای کانفیگ ۱۲۸ گیگابایتی عرضه شد. در این راستا، به نظر می‌رسد گوگل قصد دارد که میان‌رده جدید خود را بدون هیچگونه افزایش قیمتی در دسترس قرار دهد.

در صورتی که پیکسل 8a با قیمت مشابه نسل قبلی عرضه شود، نسل جدید میان‌رده گوگل یک انتخاب مناسب برای بروزرسانی از پیکسل 7a خواهد بود. علی‌رغم معرفی با قیمتی مشابه، پیکسل 8a با نمایشگر بزرگ‌تر، باتری حجیم‌تر و تراشه‌ای جدیدتر به نسبت پیکسل 7a همراه خواهد شد.

رندر پیکسل 8a

شایان ذکر است که برای اولین بار در تاریخ سری پیکسل A، گوگل یک کانفیگ ۲۵۶ گیگابایتی از میان‌رده خود را نیز روانه بازار می‌کند. دستگاه‌های نسل قبلی سری پیکسل A از جمله پیکسل 7a و 6a تنها در یک کانفیگ ۱۲۸ گیگابایتی معرفی شده‌اند.

رندر نسخه سبز پیکسل 8a

وبسایت Smartprix همچنین تصاویر مختلفی از پیکسل 8a را به اشتراک گذاشته که طراحی این گوشی را نشان می‌دهند. یک تصویر نیز قابلیت Circle to Search گوشی را نمایش می‌دهد که به نظر می‌رسد یکی از قابلیت‌های اصلی پیکسل 8a خواهد بود. 

قابلیت circle to search پیکسل 8a

از مشخصات فنی پیکسل 8a می‌توان به حافظه رم ۸ گیگابایتی، تراشه تنسور G3، باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و شارژ ۲۷ واتی اشاره کرد. گزارش‌های قبلی نیز تایید کرده‌اند که این گوشی تا ۷ سال بروزرسانی‌های سیستم‌عامل و امنیتی را دریافت خواهد کرد. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)