خانهاخبار
زمان برگزاری رویداد آنپکد بعدی سامسونگ فاش شد

زمان برگزاری رویداد آنپکد بعدی سامسونگ فاش شد

به نظر می‌رسد نسل جدید گوشی‌های تاشو سامسونگ در تاریخ ۱۰ ژوئیه (۲۰ تیر) معرفی خواهد شد.

۱۴۰۳/۲/۷

تا به امروز، گزارش‌های زیادی پیرامون محصولات جدید سامسونگ از جمله گلکسی زد فولد ۶، گلکسی زد فلیپ ۶، گلکسی رینگ، گلکسی واچ ۷ و هدفون‌های گلکسی بادز منتشر شده است. حالا به تازگی زمان رونمایی از این محصولات موردانتظار فاش شده است.

وبسایت SamMobile ضمن نقل‌قول از منابع خبری ادعا کرده که دومین رویداد آنپکد سامسونگ در تاریخ ۱۰ ژوئیه سال ۲۰۲۴ میلادی (۲۰ تیر) برگزار خواهد شد. 

لوگوی سامسونگ

در رویداد پیش‌رو سامسونگ محصولات مهمی مانند گلکسی زد فولد ۶ و گلکسی زد فلیپ ۶ معرفی خواهند شد که از برجسته‌ترین گوشی‌های تاشو بازار به شمار می‌روند. به علاوه، امکان دارد که سامسونگ در طی رویداد خود از حلقه هوشمند گلکسی رینگ نیز رونمایی کند که یکی از دستگاه‌های موردانتظار غول فناوری کره محسوب می‌شود.

از دیگر محصولاتی که ممکن است در رویداد آنپکد رونمایی شوند می‌توان به گلکسی واچ ۷، نسل جدید تبلت‌های سری گلکسی تب و هدفون‌های گلکسی بادز اشاره کرد. با توجه به تمرکز ویژه سامسونگ بر ویژگی‌های هوش مصنوعی، انتظار داریم که هوش مصنوعی به یکی از موضوعات اصلی آنپکد پیش‌رو بدل شود.

گلکسی زد فولد ۵ و گلکسی زد فلیپ ۵

در حالی که هنوز سامسونگ به طور رسمی زمان برگزاری رویداد آنپکد را اعلام نکرده است، به نظر می‌رسد غول فناوری کره در اواخر ماه مه و یا اوایل ماه ژوئن زمان رونمایی از محصولات جدید خود را تایید خواهد کرد. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)