خانهاخبار
خبر بد برای طرفداران اپل؛ آیپد ایر همچنان با نمایشگر LCD عرضه می‌شود

خبر بد برای طرفداران اپل؛ آیپد ایر همچنان با نمایشگر LCD عرضه می‌شود

افشاگری شناخته‌شده ضمن رد ادعای قبلی خود حالا اذعان می‌کند که نسل جدید آیپد ایر با نمایشگر LCD عرضه می‌شود و خبری از نمایشگر Mini LED نخواهد بود.

۱۴۰۳/۲/۶

اپل دو روز پیش اعلام کرد که در تاریخ ۷ مه سال جاری میلادی (۱۸ اردیبهشت) یک رویداد ویژه را برگزار می‌کند. علی‌رغم آن که غول فناوری آمریکایی هنوز تایید نکرده که چه محصولی در رویداد موردنظر معرفی می‌شود، به نظر می‌رسد باید منتظر رونمایی از نسل جدید آیپد‌ها باشیم.

گفته شده که در رویداد اپل مدل‌های جدید آیپد پرو و آیپد ایر معرفی خواهند شد. چندی پیش، گزارشی ادعا کرد که نسخه ۱۲٫۹ اینچی آیپد ایر از نمایشگر Mini LED بهره خواهد برد که عملکرد بسیار بهتری در مقایسه با نمایشگر ال‌سی‌دی نسل‌های قبلی آیپد ایر دارد. 

آیپد ایر ۲۰۲۲

حالا اما براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، به نظر می‌رسد اپل قصد دارد نسل جدید آیپد ایر را همچنان با نمایشگر ال‌سی‌دی روانه بازار کند.

افشاگر برجسته و فعال شناخته‌شده حوزه نمایشگر، راس یانگ، قبلا ادعا کرده که آيپد ایر ۱۲٫۹ اینچی به نمایشگر Mini LED مجهز خواهد شد. حالا اما این افشاگر ضمن رد ادعای قبلی خود توضیح داده برخی منابع خبری اعلام کرده‌اند به دلیل هزینه‌های بالای ساخت نمایشگر Mini LED، اپل در تبلت جدید خود از نمایشگر ال‌سی‌دی استفاده می‌کند.

آقای یانگ در ادامه گزارش خود اذعان داشته که اپل در سه‌ماهه چهارم سال جاری میلادی از یک آیپد جدید با نمایشگر Mini LED رونمایی خواهد کرد. در حال حاضر هنوز مدل این تبلت مشخص نشده ولی امکان دارد که آیپد اشاره‌شده نسخه پایین‌رده آیپد پرو یا یک آیپد کامل جدید باشد. 

نمایشگرهای Mini LED در مقایسه با پنل‌های ال‌سی‌دی کنتراست تصویر بهتر را ارائه می‌دهند، رنگ مشکی را به طور عمیق‌تری به نمایش می‌گذارند و دقت رنگی بسیار بالایی دارند. اپل برای اولین بار در سال ۲۰۲۱ میلادی از نمایشگر Mini LED در آیپد پرو استفاده کرد. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)