خانهاخبار
این سه پرچمدار هواوی برای بازارهای جهانی معرفی شدند

این سه پرچمدار هواوی برای بازارهای جهانی معرفی شدند

هواوی به تازگی سه گوشی هواوی Pura 70، هواوی Pura 70 پرو و هواوی Pura 70 اولترا را برای بازارهای جهانی عرضه کرد. 

۱۴۰۳/۲/۱۳

هواوی امروز و در سکوت کامل خبری سه مدل از سری پرچمدار Pura 70‌ را در دسترس بازارهای جهانی قرار داد و مسیر تازه‌ای را برای گوشی‌های پرمیوم خود آغاز کرد. نسخه بازار جهانی سری هواوی Pura 70‌ شامل سه گوشی Pura 70 (مدل استاندارد)، Pura 70‌ پرو و Pura 70 اولترا است. 

همانطور که می‌دانیم، این سه پرچمدار هواوی با طراحی به‌روزشده، سیستم دوربین پیشرفته و البته نامی جدید همراه شده‌اند. 

هواوی Pura 70 اولترا

شایان ذکر است که نسخه بازار چین سری هواوی Pura 70 شامل یک نسخه دیگر به نام Pura 70 پرو پلاس است که برای بازارهای جهانی عرضه نشده است. به نظر می‌رسد این گوشی تنها در بازار چین به فروش خواهد رسید. 

هر سه مدل سری هواوی Pura 70 به تراشه Kirin 9010 مجهز هستند که توسط شرکت SMIC و برپایه فرآیند ۷ نانومتری ساخته شده است. در حالی که هواوی هنوز مشخصات فنی تراشه خود را اعلام نکرده است، ظاهراً تراشه Kirin 9010 از بهبودهایی در پردازنده مرکزی و قابلیت‌های هوش مصنوعی بهره می‌برد.

شارژ هواوی Pura 70

سری هواوی Pura 70 چندی پیش برای بازار چین معرفی شد و مشخصات فنی کامل آن توسط هواوی در اختیار کاربران قرار گرفت. ویژگی برجسته سری پرچمدار هواوی سیستم دوربین آن است که در ماژول مثلثی‌شکل قرار گرفته است. 

هواوی Pura 70 از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم متغیر f/1.4 تا f/4.0، سنسور تله‌فوتو پریسکوپی ۱۲ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۵ برابری و لنز فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی برخوردار شده است. 

نسخه پرو سری یعنی هواوی Pura 70 پرو به دوربین ۵۰ مگاپیکسلی مدل استاندارد مجهز شده ولی سنسور تله‌فوتو آن ۴۸ مگاپیکسلی است که از زوم ۳٫۵ برابری پشتیبانی می‌کند. لنز فوق عریض دستگاه نیز میزبان دوربین ۱۲٫۵ مگاپیکسلی است. 

سیستم دوربین هواوی Pura 70

هواوی Pura 70 اولترا که مدل پرمیوم سری Pura 70‌ به شمار می‌رود از سنسور ۱ اینچی و لنز جمع‌شونده متحرک بهره می‌برد. مکانیسم متحرک لنز باعث می‌شود بدون آن که ضخامت گوشی افزایش پیدا کند، سنسور نور زیادی را جذب کند و در نتیجه کیفیت تصاویر بهتر شود. گشودگی دیافراگم متغیر f/1.6 تا  f/4.0 نیز کمک شایانی به تصویربرداری در شرایط نوری کم می‌کند.

سنسور تله‌فوتو گوشی پرمیوم هواوی ۵۰ مگاپیکسلی است و از زوم اپتیکال ۳٫۵ برابری و گشودگی دیافراگم f/2.1 بهره می‌برد. لنز فوق عریض دستگاه نیز میزبان سنسور ۴۰ مگاپیکسلی است. هر سه پرچمدار هواوی به دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی مجهز شده‌اند.

لنز متحرک هواوی Pura 70 اولترا

در حالی که سری هواوی Pura 70‌ با سیستم عامل HarmonyOS 4.2‌ برای بازار چین عرضه شده است، نسخه بازار جهانی آن از EMUI 14.2 برخوردار شده است. قابلیت تماس و پیام‌رسانی ماهواره‌ای Beidou سری هواوی Pura 70 تنها به بازار چین محدود شده و نسخه بازار جهانی گوشی‌های هواوی از این قابلیت بی‌بهره هستند.

هواوی Pura 70 در یک کانفیگ رم ۱۲ / حافظه ۲۵۶ گیگابایتی و در دو رنگ مشکی و سفید برای بازار جهانی عرضه شده است. برچسب قیمتی این گوشی ۹۹۹ یورو است. هواوی Pura 70 پرو با کانفیگ و رنگ‌بندی مشابه نسخه استاندارد برچسب قیمتی ۱۱۹۹ یورویی را به همراه دارد. 

پنل پشتی هواوی Pura 70 اولترا

هواوی Pura 70 در سه رنگ مشکی، قهوه‌ای و سبز عرضه شده که هر کدام از این نسخه‌ها از پنل پشتی با چرم مصنوعی بهره می‌برند. این گوشی همچنین با کانفیگ رم ۱۶ / حافظه ۲۵۶ گیگابایتی معرفی شده و با قیمت ۱۴۹۹ یورو به فروش می‌رسد. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)