خانهاخبار
سامسونگ ظاهرا در حال توسعه گلکسی واچ اولترا است

سامسونگ ظاهرا در حال توسعه گلکسی واچ اولترا است

به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد که استراتژی مشابه اپل را پیاده‌سازی کند و مدل اولترا ساعت‌های هوشمند خود را در اختیار کاربران قرار دهد. 

۱۴۰۳/۲/۷

گزارش‌ها ادعا کرده‌اند که سامسونگ در طی دومین رویداد آنپکد سال ۲۰۲۴ میلادی از محصولات مختلفی رونمایی خواهد کرد. شایعه شده که رویداد موردانتظار غول فناوری کره در تاریخ ۱۰ ژوئیه مصادف با ۲۰ تیر برگزار خواهد شد. 

از محصولاتی که قرار است در رویداد آنپکد پیش‌رو معرفی شوند می‌توان به سری گلکسی واچ ۷ اشاره کرد. چندی پیش گزارشی ادعا کرد که نسل جدید ساعت‌های هوشمند سامسونگ در سه نسخه مختلف شامل مدل‌های استاندارد، پرو و کلاسیک عرضه خواهد شد. 

ساعت گلکسی واچ اولترا

حالا به تازگی وبسایت AndroidHeadlines اعلام کرده که سامسونگ قصد دارد از ساعت جدیدی رونمایی کند که گلکسی واچ اولترا نام دارد و جایگزین گلکسی واچ ۷ پرو خواهد شد. 

این وبسایت نام ساعت گلکسی واچ اولترا و شناسه‌های آن را در پایگاه اطلاعاتی یک گواهی کشف کرده که وجود این دستگاه را تایید می‌کند. با معرفی مدل اولترا ساعت‌ هوشمند خود، ظاهرا سامسونگ درنظر دارد که استراژی مشابه محصولات سری اپل واچ و اپل واچ اولترا را پیاده‌سازی کند.

گلکسی واچ اولترا با شناسه‌های SM-L705U برای بازار ایالات متحده، SM-L705N برای بازار کره جنوبی و SM-L705F برای بازارهای جهانی در گواهی موردنظر ثبت شده است. 

در ادامه گزارش خود، وبسایت AndroidHeadlines ادعا کرده که سری گلکسی واچ ۷ در دو مدل عرضه خواهد شد و احتمالا مدل پرو معرفی نخواهد شد. 

گلکسی واچ ۶ کلاسیک

گزارش‌های قبلی اذعان داشته‌اند که سامسونگ حافظه داخلی سری گلکسی واچ ۷ را دوبرابر خواهد کرد و به ۳۲ گیگابایت افزایش می‌دهد. برای مقایسه، نسل‌های قبلی سری گلکسی واچ به حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی مجهز شده‌اند. 

با حافظه داخلی بیشتر، کاربران می‌توانند برنامه‌های متعددی برای ساعت خود نصب کنند و یا آهنگ‌های بیشتری را ذخیره نمایند. 

در نهایت باید اشاره کرد که سری گلکسی واچ احتمالا با Wear OS 5 روانه بازار خواهد شد که برپایه اندروید ۱۴ است. به همراه نسل جدید گلکسی واچ، سامسونگ در رویداد پیش‌رو خود از گلکسی زد فولد ۶، گلکسی زد فلیپ ۶، گلکسی رینگ و گلکسی بادز ۳ رونمایی خواهد کرد. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)