خانهاخبار
کیس ایرپادز ۴ به یک دکمه جدید و مخفی مجهز است

کیس ایرپادز ۴ به یک دکمه جدید و مخفی مجهز است

قبل از ایرپادهای 4، دکمه Setup که در پشت کیس شارژ قرار دارد، برای برقراری ارتباط و جفت شدن با سایر دستگاه‌ها استفاده می‌شد، اما اپل برای نسل چهارم ایرپادها، دکمه پنهانی جدیدی را قرار داده است.

۲۲ شهریور ۱۴۰۳

ایرپاد 4، جدیدترین هدفون‌ بی‌سیم اپل به دکمه مخفی جدیدی برای جفت شدن با سایر دستگاه‌ها و تنظیم مجدد مجهز شده که در جلوی کیس شارژ قرار دارد. 

دکمه خازنی ایرپاد 4 

از این پس برای شروع حالت جفت شدن ایرپاد می‌توان قاب شارژ را باز کرده و سپس در قسمت جلویی که این دکمه مخفی قرار دارد را دوبار فشار دهید. این دکمه مخفی همچنین برای تنظیم مجدد دستگاه به حالت کارخانه نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد که با سه ضربه و یا نگه داشتن طولانی، تنظیم مجدد آن شروع می‌شود.

AirPods 4

اپل قبلا از دکمه فیزیکی برای این منظور در کیس شارژ استفاده می‌کرد، اما امسال به استفاده از دکمه خازنی پنهانی روی آورده است. نسل جدید هدفون‌های بی‌سیم اپل قابلیت‌های جذابی دارند که برخی از آن‌ها برای اولین بار، از مدل‌های پرو به آن‌ها راه یافته است. قابلیت حذف نویز یا همان ANC از ویژگی‌هایی است که تا از مدل‌های جدید تنها در انحصار ایرپادهای پرو بوده، اما حالا در ایرپاد 4 نیز وجود دارد.

البته اپل با این قابلیت، ایرپاد 4 را در دو مدل دارای ANC و فاقد ANC عرضه می‎‌کند که قیمت مدل فاقد این قابلیت از 129 دلار شروع می‌شود.

با این تغییر فاصله ایرپادهای مدل پایه و ایرپادهای پرو کاهش می‌یابد، اما همچنان مدل‌های پرو قابلیت‌هایی دارند که آن‌ها را در جایگاه بالاتری نگه داشته تا خریداران را قانع کنند.

برچسب‌ها: