خانهاخبار
رندرهای جدید گلکسی S24 FE طراحی آن را تایید می‌کنند

رندرهای جدید گلکسی S24 FE طراحی آن را تایید می‌کنند

رندرهایی از میان‌رده موردانتظار سامسونگ فاش شده که این گوشی را در چهار رنگ نشان می‌دهند.

۱۷ شهریور ۱۴۰۳

گزارش‌ها ادعا کرده‌اند که سامسونگ در ماه اکتبر سال جاری میلادی (مهر تا آبان ۱۴۰۳) از گلکسی S24 FE رونمایی خواهد کرد. در طی چند وقت گذشته، گزارش‌های زیادی پیرامون این دستگاه منتشر شده که جزئیات طراحی و مشخصات فنی آن را فاش کرده‌اند.

حالا به تازگی نیز رندرهای باکیفیتی از مدل جدید سری اف ای در دسترس قرار گرفته که این گوشی را در چهار رنگ آبی، مشکی، سبز و زرد نشان می‌دهند. شایان ذکر است که میان‌رده غول فناوری کره‌ای در یک رنگ سفید نیز عرضه خواهد شد.

نسخه مشکی رنگ گلکسی اس ۲۴ اف ای

همانطور که در تصاویر منتشرشده مشاهده می‌کنیم، گوشی جدید سامسونگ از طراحی مشابه نسل قبلی خود یعنی گلکسی S23 FE بهره خواهد برد. در این راستا، به نظر می‌رسد سامسونگ از طراحی سری FE کاملاً راضی است و هیچ قصدی برای تغییر آن نیز ندارد. 

نسخه سبز رنگ گلکسی اس ۲۴ اف ای

شایعه شده حاشیه نمایشگر گلکسی اس ۲۴ اف ای برابر با ۱٫۹۹ میلی‌متر خواهد بود. از سوی دیگر، پنل پشتی دستگاه از شیشه ساخته خواهد شد. 

نسخه زرد رنگ گلکسی اس ۲۴ اف ای

طبق شایعات پیشین، نسل جدید گلکسی FE به نمایشگر ۶٫۷ اینچی با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی مجهز می‌شود که قادر است به روشنایی ۱۹۰۰ نیتی دست پیدا کند. برای محافظت از صفحه‌نمایش، برند کره‌ای محصول خود را با محافظ گوریلا گلس ویکتوس پلاس همراه می‌کند.

نسخه آبی رنگ گلکسی اس ۲۴ اف ای

قلب تپنده این دستگاه تراشه اگزینوس 2400e خواهد بود که به عنوان نسخه ضعیف‌شده اگزینوس ۲۴۰۰ شناخته می‌شود. انرژی موردنیاز این سخت‌افزار توسط باتری ۴۵۶۵ میلی‌آمپرساعتی تامین خواهد شد که از شارژ ۲۵ واتی باسیم و ۱۵ واتی بی‌سیم پشتیبانی می‌کند. 

از دیگر مشخصات فنی این گوشی می‌توان دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی،  لنز فوق‌عریض ۱۲ مگاپیکسلی و سنسور تله‌فوتو ۸ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳ برابری را نام برد. 

برچسب‌ها: