خانهاخبار
صفحه‌کلید سری گلکسی Tab S10 به دکمه هوش مصنوعی مجهز می‌شود

صفحه‌کلید سری گلکسی Tab S10 به دکمه هوش مصنوعی مجهز می‌شود

سامسونگ ظاهرا درنظر دارد صفحه‌کلید بلوتوثی و کاور نسل جدید تبلت‌های خود را با یک دکمه اختصاصی برای هوش مصنوعی همراه کند.

۱۷ شهریور ۱۴۰۳

بر کسی پوشیده نیست که سامسونگ توجه ویژه‌ای به هوش مصنوعی دارد و در حال حاضر، تقریبا تمامی محصولات خود از جمله مدل‌های پرچمدار سری گلکسی اس را به این فناوری پیشرفته مجهز کرده است. برای مثال، سری گلکسی S24 امسال با Galaxy AI در اختیار کاربران قرار گرفت که به قابلیت‌های هوش مصنوعی این برند کره‌ای اطلاق می‌شود. 

حالا اما به نظر می‌رسد غول فناوری کره قصد دارد استفاده از گلکسی AI‌ را برای کاربران سری گلکسی تب اس ۱۰ آسان‌تر کند، چرا که گزارش شده این شرکت در حال توسعه دو صفحه کلید بلوتوثی و کاور است که به یک دکمه اختصاصی هوش مصنوعی مجهز می‌شوند.

صفحه کلید کاور سامسونگ

همانطور که می‌دانیم، کیبوردهای بلوتوثی این برند برای دستگاه‌های ویندوزی و یا مک مورد استفاده قرار می‌گیرد. از سوی دیگر، صفحه‌کلید کاور به محصولات سری گلکسی تب اختصاص دارد که آن‌ها را به یک لپتاپ بدل می‌کند. 

در تصاویر بالا، کیبورد کاور تبلت‌های موردانتظار سامسونگ را مشاهده می‌کنیم که از کلید اختصاصی هوش مصنوعی بهره می‌برد. به نظر می‌رسد این کلید جایگزین دکمه «Lang» خواهد شد که برای تغییر زبان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

دکمه هوش مصنوعی صفحه کلید سامسونگ

در حال حاضر، هنوز عملکرد دقیق کلید موردبحث مشخص نشده، ولی انتظار داریم که کاربر با فشردن این دکمه به ویژگی‌های اصلی Galaxy AI دسترسی پیدا کند. 

شایعه شده سامسونگ امسال تنها دو مدل گلکسی Tab S10 پلاس و گلکسی Tab S10 اولترا را روانه بازار می‌کند و برخلاف سال‌های گذشته، خبری از مدل استاندارد نخواهد بود. همچنین گزارش‌ها ادعا کرده‌اند که این دو تبلت به تراشه دیمنسیتی ۹۳۰۰ پلاس مجهز می‌شوند.  

برچسب‌ها: