خانهاخبار
گوشی تاشو بعدی اوپو احتمالاً سه نمایشگر خواهد داشت!

گوشی تاشو بعدی اوپو احتمالاً سه نمایشگر خواهد داشت!

یکی از مدیران ارشد برند اوپو رندری از یک گوشی تاشو را به اشتراک گذاشته که از دو لولا و سه نمایشگر بهره می‌برد. 

۹ شهریور ۱۴۰۳

هفته گذشته، یکی از مدیران هواوی تایید کرد که این برند به زودی از یک گوشی تاشو رونمایی خواهد کرد که از دو لولا و سه نمایشگر بهره می‌برد. اخیراً نیز برند تکنو از مدل مفهومی یک دستگاه تاشو پرده‌برداری کرد که از سه صفحه‌نمایش برخوردار خواهد شد. 

حالا اما به نظر می‌رسد اوپو نیز قصد دارد به جمع تولیدکنندگان این تاشدنی خاص بپیوندد. مدیر بخش گوشی‌های تاشو این برند چینی، ژو ییبائو، رندری از دستگاه تاشو را به اشتراک گذاشته که به سه نمایشگر مجهز است. 

گزارش گوشی تاشو خاص اوپو

آقای ییبائو در گزارش خود تایید کرده که طی چند سال گذشته، اوپو در حال کار روی محصولات تاشو با فرم‌فکتور سه‌تکه بوده و طرح‌های مفهومی مختلفی را نیز توسعه داده است. در حالی که دیگر مدل‌های مفهومی این برند هرگز به تولید انبوه نرسیدند، ژو ییبائو اعلام کرده که این گوشی تاشو احتمالاً روانه بازار خواهد شد. 

رندر گوشی تاشو سه‌تکه هواوی

در رندر منتشر شده، یک دستگاه تاشو را مشاهده می‌کنیم که از سه نمایشگر با حاشیه‌های فوق‌نازک و دو لولا بهره می‌برد. از سوی دیگر، پنل پشتی این گوشی از جنس چرم مصنوعی خواهد بود. به نظر می‌رسد تاشدنی خاص اوپو با نسخه اصلاح‌شده ColorOS همراه خواهد شد که از ویجت‌های بزرگ و تسکبار برخوردار می‌شود. 

در حال حاضر، هنوز مشخصات محصول موردانتظار اوپو فاش نشده، ولی انتظار داریم به زودی اطلاعات بیشتری از این دستگاه در اختیار کاربران قرار بگیرد. 

برچسب‌ها: