خانهاخبار
گوشی جدید وان پلاس با نمایشگر جدید و بدنه سرامیکی همراه می‌شود

گوشی جدید وان پلاس با نمایشگر جدید و بدنه سرامیکی همراه می‌شود

افشاگری شناخته‌شده ادعا می‌کند که نسل جدید سری ایس وان پلاس از نمایشگری جدید، تراشه‌ای قدرتمند و بدنه سرامیکی بهره خواهد برد. 

۵ شهریور ۱۴۰۳

انتظار می‌رود وان پلاس در ماه نوامبر سال جاری میلادی (آبان تا آذر ۱۴۰۳) از گوشی پرمیوم وان پلاس ۱۳ (OnePlus 13) رونمایی کند. در سه‌ماهه چهارم امسال، این برند چینی از یک گوشی پرچمدار دیگر به نام ایس ۵ پرو (OnePlus Ace 5 Pro) پرده‌برداری خواهد کرد که دستگاهی مبتنی بر عملکرد پردازشی قابل‌توجه محسوب می‌شود.

حالا به تازگی افشاگری شناخته‌شده به نام Digital Chat Station با انتشار پستی در شبکه اجتماعی Weibo، بخشی از مشخصات فنی محصول موردانتظار وان پلاس را به اشتراک گذاشته است.

مشخصات فنی وان پلاس ایس ۵ پرو
 

طبق گزارش این افشاگر، نسل جدید سری ایس به تراشه‌ای با شناسه مدل SM8750 مجهز خواهد شد که اسنپدراگون ۸ نسل چهار به شمار می‌رود. این سخت‌افزار قدرتمند در ماه اکتبر سال ۲۰۲۴ میلادی معرفی می‌شود. 

گوشی جدید این برند چینی محصولی بالارده خواهد بود که با نمایشگر X2 شرکت BOE همراه می‌شود. این پنل ضمن بهره‌مندی از لبه‌های تخت، از رزولوشن تصویر 1.5K‌ نیز پشتیبانی خواهد کرد. به علاوه، این دستگاه از فریم فلزی برخوردار خواهد شد. 

وان پلاس ایس ۳ پرو

در ادامه گزارش خود، افشاگر DCS ادعا کرده پرچمدار وان پلاس در دو مدل با بدنه شیشه‌ای و سرامیکی روانه بازار خواهد شد. شایعه شده لبه‌های پنل پشتی و فریم میانی دستگاه اندکی خمیده خواهند بود تا در دست گرفتن آن آسان شود. 

برای مقایسه، شایعات ادعا کرده‌اند که مدل استاندارد سری ایس ۵ نمایشگر ۶٫۷۸ اینچی LTPO 8T و تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه را به همراه خواهد داشت. از دیگر ویژگی‌های مهم این محصول می‌توان به باتری ۶۲۰۰ میلی‌آمپرساعتی، شارژ ۱۰۰ واتی، دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و اسلایدر هشدار اشاره کرد. 

برچسب‌ها: