خانهاخبار
تراشه موجود در موتورولا اج ۵۰ نئو تایید شد

تراشه موجود در موتورولا اج ۵۰ نئو تایید شد

پایگاه اطلاعاتی گیک‌بنچ تایید کرده که میان‌رده موردانتظار موتورولا با تراشه دیمنسیتی ۷۳۰۰ مدیاتک عرضه خواهد شد.

۳ شهریور ۱۴۰۳

موتورولا اخیراً اعلام کرد که در هفته جاری از یک گوشی جدید رونمایی خواهد کرد که موتورولا اج ۵۰ نئو (Motorola Edge 50 Neo) نام دارد. حالا به تازگی این دستگاه میان‌رده در گواهی گیک‌بنچ لیست و تراشه به‌کار‌رفته در آن تایید شده است. 

طبق اطلاعات ثبت‌شده در پایگاه اطلاعاتی گیک‌بنچ، محصول جدید این برند آمریکایی به تراشه دیمنسیتی ۷۳۰۰ مجهز خواهد شد که از چهار هسته با فرکانس ۲ گیگاهرتزی و چهار هسته با فرکانس ۲٫۵ گیگاهرتزی بهره می‌برد. 

لیست بنچمارک گیک‌بنچ موتورولا اج ۵۰ نئو

در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای، اج ۵۰ نئو به ترتیب امتیازهای ۱۰۵۵ و ۳۰۶۰ را به خود اختصاص داده که نتایج معقولی برای یک تراشه میان‌رده محسوب می‌شود. این دستگاه همچنین با حافظه رم ۸ گیگابایتی و اندروید ۱۴ در گیک‌بنچ ثبت شده است. 

طبق شایعات پیشین، موتورولا اج ۵۰ نئو از نمایشگر ۶٫۴ اینچی اولد با رزولوشن تصویر 1.5K‌ بهره خواهد برد که از لبه‌های تخت برخوردار می‌شود. همچنین این گوشی جدید با حافظه رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی روانه بازار خواهد شد. 

موتورولا اج ۵۰ نئو

در نهایت باید اشاره کرد که میان‌رده جدید این برند با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، لنز فوق‌عریض ۳۲ مگاپیکسلی و سنسور تله‌فوتو ۱۰ مگاپیکسلی همراه خواهد شد. این گوشی در تاریخ ۲۹ اوت سال جاری میلادی (۸ شهریور) معرفی می‌شود. 

برچسب‌ها: