خانهاخبار
پرچمدار بعدی ویوو احتمالا یک دستگاه کامپکت خواهد بود

پرچمدار بعدی ویوو احتمالا یک دستگاه کامپکت خواهد بود

ویوو ظاهراً درنظر دارد در پرچمدار نسل بعدی خود موسوم به ویوو X200 از نمایشگر کوچک‌تری استفاده کند. 

۱۴۰۳/۴/۷

ویوو در ماه نوامبر سال گذشته میلادی از گوشی پرچمدار ویوو X100 رونمایی کرد و حالا گزارش شده که این برند چینی در حال توسعه نسل جدید پرچمدار خود موسوم به ویوو X200 است. در این رابطه، افشاگری شناخته‌شده به نام Digital Chat Station جزئیات فنی تازه‌ای از ویوو X200 را به اشتراک گذاشته است. 

طبق گفته‌های این افشاگر، ویوو X200 به تراشه دیمنسیتی ۹۴۰۰ و نمایشگر با رزولوشن تصویر 1.5K مجهز خواهد شد که از اندازه نسبتا‌ً کوچک و فریم تخت بهره می‌برد. 

ویوو X100

پرچمدار ویوو از دوربین سه‌گانه بهره خواهد برد که شامل یک سنسور تله‌فوتو پریسکوپی با زوم اپتیکال ۳ برابری خواهد بود. برای تجربه بهتر عکاسی، ویوو در گوشی X200 از تراشه اختصاصی تصویربرداری خود استفاده خواهد کرد. 

ویوو X200 از سنسور اثرانگشت اپتیکال برخوردار خواهد شد در حالی که مدل X200 پرو با سنسور اثرانگشت اولتراسونیک همراه می‌شود که از دقت و سرعت بالایی برخوردار است. 

با توجه به گزارش افشاگر DCS، به نظر می‌رسد نمایشگر ویوو X200 از صفحه‌نمایش موجود در ویوو X100 کوچک‌تر خواهد بود. در این رابطه، ویوو احتمالاً قصد دارد تا تفاوت‌های بین دو مدل استاندارد و پرو سری X200 را افزایش دهد. 

تصمیم ویوو برای کاهش اندازه نمایشگر مدل X200 احتمالاً مشابه استراتژی شیائومی برای گوشی شیائومی ۱۴ خواهد بود. همانطور که می‌دانیم، شیائومی ۱۴ در مقایسه با مدل پرو از نمایشگر کوچک‌تری بهره می‌برد. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)