خانهاخبار
زمان برگزاری رویداد رونمایی سری گلکسی اس ۲۳ اعلام شد

زمان برگزاری رویداد رونمایی سری گلکسی اس ۲۳ اعلام شد

سامسونگ امروز با انتشار تیزری رسما خبر از برگزاری رویداد آنپکد 2023 در روز 12 بهمن داد.
۲۱ دی ۱۴۰۱

سامسونگ سرانجام با انتشار پوستری تایید کرد رویداد گلکسی آنپکد 2023 که به رونمایی سری پرچمدار گلکسی اس ۲۳ شامل سه مدل گلکسی اس ۲۳، اس ۲۳ پلاس و اس ۲۳ الترا اختصاص دارد، در تاریخ 1 فوریه مصادف با 12 بهمن برگزار خواهد شد. برای اولین بار در طول سه سال گذشته، رویداد آنپکد غول فناوری کره جنوبی به صورت افلاین (حضوری) برگزار خواهد شد. مکان برگزاری رویداد گلکسی آنپکد نیز شهر سانفرانسیسکو واقع در ایالات متحده اعلام شده است.

رویداد گلکسی آنپکد 2023 به طور همزمان در وبسایت رسمی سامسونگ، Samsung Newsroom و حساب رسمی یوتیوبی این برند پخش خواهد شد. در تیزری که سامسونگ برای اعلام زمان رونمایی سرس گلکسی اس ۲۳ به اشتراک گذاشته شده است، سه حلقه جدا از هم دیده می‌شود که به نظر مربوط به دوربین‌های این سری پرچمدار است. با توجه به این موضوع، دیگر می‌توان مطمئن بود که تمرکز اصلی سامسونگ بر دوربین‌های سری گلکسی اس ۲۳ خصوصا گلکسی اس ۲۳ الترا قرار دارد.

image

شایعات قبلی اذعان کرده‌اند گلکسی اس ۲۳ و گلکسی اس ۲۳ از دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با پشتیبانی از لرزشگیر اپتیکال، لنز فوق عریض 12 مگاپیکسلی و سنسور تله‌فوتو 10 مگاپیکسلی بهره خواهند برد. باید اشاره کرد که اگر این شایعات درست باشند، ساختار دوربین گلکسی اس ۲۳ و اس ۲۳ پلاس مشابه نسل قبلی خود یعنی گلکسی اس 22 و اس 22 پلاس خواهد بود. از آن سو، شایعه شده است که گلکسی اس ۲۳ الترا به اولین گوشی سامسونگ بدل خواهد شد که به دوربین 200 مگاپیکسلی مجهز می‌شود. دیگر دوربین‌های این پرچمدار پرمیوم شامل لنز فوق عریض 12مگاپیکسلی، سنسور تله‌فوتو 10 مگاپیکسلی و سنسو پریسکوپی 10 مگاپیکسلی می‌شود.

image

رندر گلکسی اس ۲۳ الترا

شایان ذکر است دیروز نیز اولین تیزرهای ویدئویی سری گلکسی اس ۲۳ فاش شد که در آن‌ها نیز به عملکرد قدرتمند دوربین‌های سری گلکسی اس ۲۳ در عکاسی با نور کم و حالت تصویربردای شب اشاره شده بود. به علاوه، در یکی از این تیزرها رزولوشن بالای دوربین سری گلکسی اس ۲۳ ذکر شده بود که به نظر به گلکسی اس ۲۳ الترا مربوط است. برخی از گزارش‌ها نیز ادعا کرده‌‌اند که سامسونگ با همکاری غول‌های شبکه‌ اجتماعی مانند فیس‌بوک، اینستاگرام و تیک‌تاک به کاربران سری گلکسی اس ۲۳ این امکان را می‌دهد تا با این برنامه تصاویری باکیفیت ثبت کنند و به اشتراک بگذارند.

image

رندر گلکسی اس ۲۳ 

در نهایت باید اشاره کرد که سری گلکسی اس ۲۳ از مشخصات فنی قابل توجهی مانند حافظه رم سریع‌تر، سیستم خنک‌کننده بهبودیافته، تراشه اسنپدراگون 8 نسل دو و فیلمبرداری با رزولوشن 8K و 30 فریم بر ثانیه اشاره کرد. سایر جزئیات فنی این سری پرچمدار در حال حاضر منتشر نشده است ولی انتظار می‌رود هر چه به زمان برگزاری رویداد گلکسی آنپکد نزدیک‌تر شویم، تیزرهای بیشتری توسط سامسونگ منتشر شود.