به گزارش گروه خبری GSM، طی یک تحقیق انجام شده بر روی مشترکین تلفن همراه در کشور آمریکا در زمینه تبلیغات اس ام اسی به این نتیجه رسیده اند که با وجود مخالفت و مبارزه مردم آمریکا با تبلیغات از طریق SMS، اما بنابراین تحقیق اخیر در حال حاضر این حالت در دارندگان موبایل کاهش فراوانی یافته است و شاید باید این مطلب را متاثر از نحوه و نوع تبلیغات و به نحوی تخصصی شدن تبلیغات دانست. طبق نتایج این تحقیق 35 درصد از جوانان علاقه مند به دریافت تبلیغات موبایل می باشند و البته 78 درصد از این جوانان گفته اند که علاقه آنها به علت اشانتیون ها و قابلیت های استفاده رایگان از بازی ها و زنگ های مجانی که ارائه می دهند، می باشد و جالب اینجاست که 56 درصد از این جامعه آماری علاقه مند به دریافت این پیام ها از طریق فایل های متنی و 40 درصد علاقه مند به پیام های عکسی (MMS) بوده و 23 درصد پیام های صوتی را نیز می پسندند. برخی نیز ترجیح می دهند این پیام های تبلیغاتی مستقیماً به صندوق email آنها منتقل گردد.
چند نکته مهم برای دوستداران تبلیغات:
- انتخاب نوع و موضوع تبلیغات دریافتی
- انتخاب تعداد تبلیغاتی که در روز دوست دارید، ببینید.
- تنوع محصولات تبلیغی
- قابلیت انتخاب زمان دریافت تبلیغات