GSM-logo
خانهاخبار
بازار داغ موبایل، رقابت اپراتورها

بازار داغ موبایل، رقابت اپراتورها

به گزارش گروه خبری GSM، یکی از نکاتی که الخصوص انگلیسی ها در این زمینه مورد توجه بوده اند. تعویض سریع سیم کارت و گوشی موبایل موردی است که ........
۱۳ فروردین ۱۳۸۶

تبلیغات

home_header
به گزارش گروه خبری GSM، یکی از نکاتی که الخصوص انگلیسی ها در این زمینه مورد توجه بوده اند. تعویض سریع سیم کارت و گوشی موبایل موردی است که تحقیقات زیادی اخیراً در رابطه با آن انجام پذیرفته است. این تحقیقات نشان می دهد که در حالت کلی یک دهم مصرف کنندگان از خدمات مشتریان ناراضی باشند.
4/29 درصد از مصرف کنندگان عدم صداقت صنایع شبکه و موبایل را علت تعویض سیم کارتهای خود می دانند. اما 2/73 درصد از مصرف کنندگان علت تعویض سیم کارت را، تعرفه های بهتر می دانند در گام بعدی یعنی 4/9 درصد مصرف کنندگان علت این تغییر را نارضایتی از خدمات مشترکین می دانند و تنها 8/5 درصد از افراد علت این تغییر را عدم آنتن دهی مناسب می دانند. بنابر این گزارش ،آمار نشان می دهد 98/3 درصد از افراد سیم کارت جدید را به علت تبلیغات انجام شده و 4/54 درصد به علت کارایی های جدیدتر، 51 درصد به علت قیمت کمتر و همچنین 4/34 به علت نوع گوشی و برند گوشی که اپراتور ارائه می دهد، اپراتور خود را انتخاب نموده اند.
تقریباً نیمی از افراد علاقمند به خرید موبایل آنلاین و 50 درصد هم دوست دارند گوشی خود را از فروشگاه و حضوری دریافت نمایند، بهترین پارامتر در انتخاب گوشی قابلیت ارسال پیام می باشد و برای افراد مسن نیز پخش MP3 کمترین اهمیت را دارا می باشد.
رتبه بندی اهمیت بصورت زیر می باشد:
* قابلیت استفاده از کارت حافظه
* پخش MP3
* فیلمبرداری
* استفاده از اینترنت
* دریافت و ارسال ایمیل
* بازی
به گزارش گروه خبری GSM، یکی از نکاتی که الخصوص انگلیسی ها در این زمینه مورد توجه بوده اند. تعویض سریع سیم کارت و گوشی موبایل موردی است که تحقیقات زیادی اخیراً در رابطه با آن انجام پذیرفته است. این تحقیقات نشان می دهد که در حالت کلی یک دهم مصرف کنندگان از خدمات مشتریان ناراضی باشند.
4/29 درصد از مصرف کنندگان عدم صداقت صنایع شبکه و موبایل را علت تعویض سیم کارتهای خود می دانند. اما 2/73 درصد از مصرف کنندگان علت تعویض سیم کارت را، تعرفه های بهتر می دانند در گام بعدی یعنی 4/9 درصد مصرف کنندگان علت این تغییر را نارضایتی از خدمات مشترکین می دانند و تنها 8/5 درصد از افراد علت این تغییر را عدم آنتن دهی مناسب می دانند. بنابر این گزارش ،آمار نشان می دهد 98/3 درصد از افراد سیم کارت جدید را به علت تبلیغات انجام شده و 4/54 درصد به علت کارایی های جدیدتر، 51 درصد به علت قیمت کمتر و همچنین 4/34 به علت نوع گوشی و برند گوشی که اپراتور ارائه می دهد، اپراتور خود را انتخاب نموده اند.
تقریباً نیمی از افراد علاقمند به خرید موبایل آنلاین و 50 درصد هم دوست دارند گوشی خود را از فروشگاه و حضوری دریافت نمایند، بهترین پارامتر در انتخاب گوشی قابلیت ارسال پیام می باشد و برای افراد مسن نیز پخش MP3 کمترین اهمیت را دارا می باشد.
رتبه بندی اهمیت بصورت زیر می باشد:
* قابلیت استفاده از کارت حافظه
* پخش MP3
* فیلمبرداری
* استفاده از اینترنت
* دریافت و ارسال ایمیل
* بازی