خانهاخبار
سامسونگ یک دوربین را از گلکسی اس ۲۵ اولترا حذف می‌کند!

سامسونگ یک دوربین را از گلکسی اس ۲۵ اولترا حذف می‌کند!

سامسونگ ظاهراً درنظر دارد تا دوربین تله‌فوتو پرچمدار جدید خود را حذف کند و به جای آن عملکرد پردازش تصاویر دوربین اصلی را بهبود ببخشد.

۱۴۰۳/۲/۲۴

در حالی که هنوز مدت زمان زیادی تا رونمایی از نسل جدید سری پرچمدار سامسونگگ یعنی سری گلکسی اس ۲۵ باقی مانده است، به تازگی گزارشی منتشر شده که جزئیات تازه‌ای از گلکسی اس ۲۵ اولترا را به اشتراک گذاشته است.

یک افشاگر با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق)‌ ادعا کرده که گلکسی اس ۲۵ اولترا از سه دوربین پشتی بهره خواهد برد. برای مقایسه، گلکسی اس ۲۴ اولترا با دوربین چهارگانه روانه بازار شده است.

سیستم دوربین گلکسی اس ۲۴ اولترا

سامسونگ ظاهراً قصد دارد که سنسور تله‌فوتو ۱۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳ برابری را حذف کند. به نظر می‌رسد غول فناوری کره از عملکرد مناسب زوم ۳ برابری دوربین اصلی پرچمدار جدید خود مطمئن خواهد بود و دیگر نیازی به سنسور اختصاصی زوم نخواهد بود.

برای دستیابی به زوم بهتر، دوربین اصلی گلکسی اس ۲۵ اولترا در زمینه پردازش تصاویر با بهبودهای مهمی همراه خواهد شد. در این رابطه، شایعه شده که دوربین اصلی پرچمدار سامسونگ از رزولوشن و اندازه سنسور مشابه موجود در گلکسی اس ۲۴ اولترا برخوردار خواهد شد ولی توانایی آن در جذب نور بهتر می‌شود. 

دوربین پریسکوپی گلکسی اس ۲۵ اولترا احتمالاً در حال آزمایش با زوم متغیر و دو فاصله کانونی ثابت است. در حالت اول، زوم این سنسور بین ۴ تا ۵ برابر خواهد بود و در حالت دوم زوم به ۶ و ۷ برابر می‌رسد. البته سامسونگ هنوز تصمیم نگرفته که از کدام فاصله کانونی بهره ببرد. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)