خانهاخبار
قوی‌ترین گوشی‌های آنتوتو به تراشه پرچمدار کوالکام مجهز هستند

قوی‌ترین گوشی‌های آنتوتو به تراشه پرچمدار کوالکام مجهز هستند

از ۱۰ گوشی حاضر در لیست قوی‌ترین گوشی‌های ماه آوریل بنچمارک آنتوتو، ۷ مدل به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه مجهز هستند!

۱۴۰۳/۲/۱۳

در ابتدای هر ماه میلادی، بنچمارک آنتوتو لیست قوی‌ترین گوشی‌های پرچمدار و میان‌رده پرمیوم ماه قبل را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این بنچمارک روز گذشته نیز لیست قوی‌ترین گوشی‌های ماه آوریل را در اختیار کاربران قرار داد. 

در بخش گوشی‌های پرچمدار و پرمیوم اندرویدی بنچمارک آنتوتو، تراشه قدرتمند کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸ نسل سه سلطه کامل دارد. از ۱۰ گوشی پرچمدار حاضر در این لیست، ۷ مدل به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه مجهز هستند و ۳ مدل دیگر از تراشه دیمنسیتی ۹۳۰۰ بهره می‌برند.

لیست گوشی های پرچمدار آنتوتو

در جایگاه نخست لیست گوشی‌های پرچمدار آنتوتو، گوشی راگ فون ۸ پرو قرار گرفته که امتیاز کلی ۲٬۱۲۰٬۲۱۰ را به خود اختصاص داده است. در رتبه‌های دوم و سوم لیست نیز به ترتیب گوشی‌های iQOO 12 (امتیاز ۲٬۰۹۰٬۲۵۲) و ردمجیک ۹ پرو پلاس (امتیاز ۲٬۰۸۰٬۶۷۸) قرار گرفته‌اند. 

در جایگاه‌های چهارم و پنجم لیست آنتوتو دو پرچمدار برند ویوو یعنی ویوو X فولد ۳ پرو و ویوو X100 پرو جای دارند. هر چهار گوشی اول لیست آنتوتو به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه مجهز هستند. 

در بخش گوشی‌های میان‌رده پرمیوم، تراشه اسنپدراگون ۷ پلاس نسل سه با دو گوشی وان پلاس Ace 3V و ریلمی جی‌تی نئو ۶ SE در رتبه‌های نخست و دوم جای گرفته‌ است. جایگاه سوم اما در اختیار گوشی ردمی K70E است که از تراشه دیمنسیتی ۸۳۰۰ اولترا برخوردار است.

لیست گوشی های میان رده آنتوتو

دو گوشی چهارم و پنجم این لیست یعنی ریلمی جی‌تی نئو ۵ SE و ردمی نوت ۱۲ توربو نیز با تراشه اسنپدراگون ۷ پلاس نسل سه همراه شده‌اند. از جایگاه ششم تا نهم، همه گوشی‌ها از تراشه دیمنسیتی ۸۲۰۰ بهره می‌برند.

در نهایت باید اشاره کرد که ماه آینده احتمالا شاهد ورود گوشی‌های مجهز به تراشه اسنپدراگون 8s نسل سه در لیست گوشی‌های میان‌رده پرمیوم آنتوتو خواهیم بود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)