خانهاخبار
اپل واچ اولترا جدید تقریباً هیچ بهبود سخت‌افزاری نخواهد داشت!

اپل واچ اولترا جدید تقریباً هیچ بهبود سخت‌افزاری نخواهد داشت!

به تازگی یک افشاگر شناخته‌شده ادعا کرده که اپل واچ اولترا جدید با تغییرات مهمی همراه نخواهد شد. 

۱۴۰۳/۲/۱۳

سال گذشته، اپل واچ اولترا ۲ با پیشرفت‌های جزئی سخت‌افزاری روانه بازار شد و بیشتر به نسخه بهیودیافته نسل اول اپل واچ اولترا شباهت داشت. حالا اما به نظر می‌رسد نسل جدید اپل واچ اولترا نیز بهبود مهمی نخواهد داشت. 

قبلا گزارش‌هایی ادعا کرده‌اند که اپل در سال ۲۰۲۴ میلادی هیچ نسخه جدیدی از سری اپل واچ اولترا را معرفی نخواهد کرد. افشاگر شناخته‌شده و تحلیلگر برجسته محصولات اپل یعنی مینگ چی کو اما نظر دیگری دارد و اذعان داشته که امسال نسخه جدیدی از اپل واچ اولترا عرضه خواهد شد.

اپل واچ اولترا ۲

علی‌رغم عرضه مدل جدید از اپل واچ اولترا، ظاهرا بهبود مهمی در این ساعت موردانتظار به کار نمی‌رود. در این رابطه، آقای کو ادعا کرده که اپل واچ اولترا ۳ در مقایسه با نسل قبلی، تقریبا هیچ بهبود سخت‌افزاری مهمی نخواهد داشت.

متاسفانه این افشاگر برجسته به طور دقیق مشخص نکرد که اپل چه تغییراتی را در ساعت اپل واچ اولترا ۳ اعمال می‌کند تا کاربران را برای خرید این دستگاه ترغیب کند. با این وجود، بعید به نظر می‌رسد که اپل واچ اولترا جدید هیچ بهبودی نداشته باشد و انتظار می‌رود که حداقل چندین تغییر جزئی در ساعت جدید اپل به کار رود. 

برخلاف اپل واچ اولترا جدید، شایعات ادعا کرده‌اند که اپل واچ X (اپل واچ سری ۱۰) با مهم‌ترین تغییرات طراحی سری اپل واچ همراه خواهد شد. یکی از این تغییرات مهم به نحوه اتصال بندها مربوط می‌شود چرا که شایعه شده این پوشیدنی احتمالاً از مکانیسم مغناطیسی برای بستن بندها برخوردار خواهد شد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)