خانهاخبار
اپل از دو هدفون بیتس جدید با عمر باتری بالا رونمایی کرد

اپل از دو هدفون بیتس جدید با عمر باتری بالا رونمایی کرد

اپل به تازگی از دو هدفون جدید برند بیتس رونمایی کرده که از طراحی زیبا و مشخصات فنی قابل‌توجه بهره می‌برند.

۱۴۰۳/۲/۱۲

اپل که در حال حاضر برند بیتس (Beats) را در اختیار دارد به تازگی دو هدفون جدید از این شرکت را روانه بازار کرده که بیتس سولو ۴ (Beats Solo 4) و بیتس سولو بادز (Beats Solo Buds) نام دارند. این دو دستگاه در عین بهره‌مندی از ظاهر زیبا، با مشخصات فنی قابل‌توجهی همراه شده‌اند.

بیتس سولو ۴

هدفون جدید اپل به لطف وزن ۲۱۷ گرمی خود از طراحی سبکی بهره می‌برد که حمل آن را آسان می‌سازد. در واقع، هدفون سولو ۴ حتی از آیفون ۱۵ پرو مکس نیز سبک‌تر است. 

هدفون بیتس سولو ۴

اپل اعلام کرده که هدبند سولو ۴ باعث آزار سر کاربر نمی‌شود و از انعطاف قابل‌قبولی نیز برخوردار شده است. همچنین کاپ‌های این هدفون با ارگونومی خاص خود به راحتی روی گوش کاربر قرار می‌گیرند. به علاوه، اسلایدرهای هدفون سولو ۴ قابل شخصی‌سازی هستند. 

بیتس سولو ۴ به ترانسدیوسرهای ۴۰ میلی‌متری مجهز شده که از تاخیر و مختل شدن صدا جلوگیری می‌کنند و همچنین باعث می‌شوند که گستره‌ی بیشتری از موسیقی به گوش برسد و شفافیت صدا افزایش پیدا کند. 

هدفون اپل از قابلیت Spatial Audio (صدای فضایی / سه‌بعدی) نیز پشتیبانی می‌کند که با ویژگی رهگیری پویا سر همراه شده است. به لطف الگوریتم هوشمند کاهش نویز میکروفون‌ها، بیتس سولو ۴ تجربه مکالمه صوتی باکیفیتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

درگاه شارژ هدفون بیتس سولو ۴

بیتس سولو ۴ با هر دو سیستم‌عامل اندروید و iOS سازگار است و به طور یکپارچه به آن‌ها متصل می‌شود. به علاوه، این هدفون از قابلیت Find My و Find My Device‌ نیز پشتیبانی می‌کند. در سیستم‌عامل iOS، امکان فراخوانی دستیار هوشمند سیری با گفتن عبارت «Hey Siri» نیز امکان‌پذیر است.

در بخش پایین هدفون بیتس سولو ۴ یک درگاه USB-C را مشاهده می‌کنیم که برای شارژ دستگاه و همچنین اتصال کابل صوتی USB-C کاربرد دارد. اپل برای کاربران همچنین جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون را نیز تدارک دیده است.

دکمه b روی بدنه هدفون به کاربران اجازه می‌دهد تا به تماس‌های صوتی پاسخ دهند، دستیارهای صوتی را فعال کنند و یا حجم صدا را کم و زیاد کنند. 

رنگ آبی هدفون بیتس سولو ۴

تنها با یک بار شارژ، هدفون بیتس سولو ۴ تا ۵۰ ساعت کاربران را همراهی می‌کند. البته به لطف قابلیت Fast Fuel یا همان شارژ سریع، هدفون اپل تنها با ۱۰ دقیقه شارژ قادر است که تا ۵ ساعت به پخش موسیقی بپردازد. 

هدفون بیتس سولو ۴ در سه رنگ مشکی،‌ آبی و صورتی عرضه خواهد شد و با برچسب قیمتی ۲۰۰ دلار در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

بیتس سولو بادز

ایربادهای جدید اپل از کوچک‌ترین کیسی که بیتس تا به امروز تولید کرده برخوردار شده‌اند. البته خود هدفون سولو بادز از قابلیت‌های پیشرفته‌ای بهره می‌برد که می‌توانند کیفیت صدا را به طور چشمگیری بهبود ببخشند. طراحی ایربادها نیز به گونه‌ای است که باعث اذیت شدن گوش کاربر نخواهد شد.

هدفون بیتس سولو بادز

هدفون سولو بادز به ترانسدیوسرهای دولایه مجهز شده که برای جلوگیری از مختل شدن صدا و ارائه صدای باکیفیت طراحی شده‌‌اند. همچنین این هدفون جزئيات صدا‌های در حال پخش را به شکل دقیقی به گوش کاربران می‌رساند.

به مانند بیتس سولو ۴، این هدفون نیز به الگوریتم پیشرفته کاهش نویز میکرفون‌ها مجهز شده و با هر دو سیستم‌عامل اندروید و iOS سازگار است. 

هدفون بیتس سولو ۴ در کنار آیفون

در بیتس سولو بادز نیز دکمه b به مرکز اصلی کنترل هدفون بدل شده و از حالت‌های یک ضربه و یا فشردن طولانی برای اجرای یک تسک خاص پشتیبانی می‌کند. با یک بار شارژ، هدفون بیتس سولو بادز تا ۱۸ ساعت کاربران را همراهی می‌کند. با پنج دقیقه شارژ هدفون، انرژی موردنیاز برای پخش موسیقی تا یک ساعت دیگر نیز فراهم آورده می‌شود.

نسخه قرمز شفاف هدفون بیتس سولو بادز.jpg

در نهایت باید اشاره کرد که هدفون بیتس سولو بادز در چهار رنگ مشکی، سفید، بنفش و قرمز شفاف عرضه خواهد شد. اپل برای این هدفون برچسب قیمتی ۸۰ دلاری را برگزیده است. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)