خانهاخبار
گوشی جدید HTC با اسنپدراگون ۷ نسل سه در گوگل پلی لیست شد

گوشی جدید HTC با اسنپدراگون ۷ نسل سه در گوگل پلی لیست شد

برند HTC ظاهرا در حال توسعه گوشی جدیدی است که با نام HTC U24 Pro روانه بازار خواهد شد.

۱۴۰۳/۲/۱۲

چند روز پیش، گزارشی منتشر شد مبنی بر این که HTC در حال توسعه گوشی میان‌رده جدیدی است که با شناسه مدل 2QDA100 در بنچمارک گیک‌بنچ و گواهی بلوتوث ثبت شده است. حالا به تازگی نیز این گوشی با شناسه مدل مشابه در گواهی گوگل پلی قرار گرفته است. گمان می‌رود که گوشی جدید HTC با نام U24 پرو عرضه شود. 

گواهی گوگل پلی نشان می‌دهد محصول جدید HTC به تراشه اسنپدراگون ۷ نسل سه مجهز خواهد بود که با حافظه رم ۱۲ گیگابایتی به پردازش اطلاعات می‌پردازد. البته بنچمارک گیک‌بنچ نیز قبلا این اطلاعات را تایید کرده بود.

گوگل گوگل پلی گوشی اچ تی سی

در پایگاه اطلاعاتی گوگل پلی همچنین ذکر شده که گوشی HTC U24‌ پرو از نمایشگر فول اچ‌دی پلاس با تراکم پیکسلی 480ppi برخوردار خواهد شد. مطابق گزارش‌های قبلی، نمایشگر این گوشی ۶٫۷۸ اینچی خواهد بود و از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی خواهد کرد. نرم‌افزار گوشی موردانتظار HTC نیز اندروید ۱۴ خواهد بود.

در گواهی گوگل پلی تصویری از پنل جلویی HTC U24 پرو نیز ثبت شده که نمایشگر حفره‌دار دستگاه با لبه‌های خمیده را نشان می‌دهد. در قسمت بالای گوشی جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون را مشاهده می‌کنیم در حالی که بخش پایینی دستگاه میزبان دریچه اسپیکر و درگاه USB-C‌ خواهد بود.

تصویر پنل جلویی گوشی اچ تی سی

در حال حاضر، دیگر جزئيات مربوط به گوشی HTC U24 پرو مانند قیمت و زمان رونمایی آن فاش نشده است. البته با توجه به قرارگیری این گوشی در پایگاه‌های اطلاعاتی گیک‌بنچ، بلوتوث و گوگل پلی، انتظار می‌رود که میان‌رده جدید HTC در طی ماه‌های پیش‌رو معرفی شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)