خانهاخبار
سامسونگ خبر از عرضه ساعت‌های پرمیوم جدیدی داد

سامسونگ خبر از عرضه ساعت‌های پرمیوم جدیدی داد

سامسونگ به تازگی در گزارش مالی خود اشاره کرد که ساعت‌های پرمیوم جدیدی را روانه بازار خواهد کرد. 

۱۴۰۳/۲/۱۲

روز گذشته، سامسونگ گزارش مالی خود برای سه‌ماهه نخست سال جاری میلادی را در اختیار کاربران داد و اعلام کرد که در بازه زمانی اشاره‌شده، سود این برند به لطف فروش بسیار موفق سری گلکسی اس ۲۴ به طرز چشمگیری افزایش داشته است. 

در کنار این گزارش مالی، سامسونگ همچنین تایید کرد که در حال آماده‌سازی برای اعمال تغییراتی در استراتژی محصولات پوشیدنی خود است. 

سامسونگ در اعلامیه رسمی خود به توسعه و معرفی فرم‌ فکتورهای جدید اشاره کرد که یکی از آن‌ها به حلقه هوشمند گلکسی رینگ مربوط می‌شود. همچنین گزارش‌های غیر رسمی اذعان داشته‌اند که غول فناوری کره قصد دارد پس از سال‌ها ساعت هوشمند مستطیلی‌شکلی را توسعه دهد. 

گلکسی رینگ سامسونگ

در ادامه اعلامیه خود، سامسونگ تایید کرده که در تلاش است تا با ساخت و عرضه ساعت‌های پرمیوم جدید، به نیازهای کاربران پاسخ مناسب دهد. در حال حاضر، مدل کلاسیک نسخه پرمیوم گلکسی واچ محسوب می‌شود ولی ظاهراً برند کره‌ای درنظر دارد تا ساعت پرمیوم‌تری را به نسبت مدل کلاسیک معرفی کند.

برخی از شایعات ادعا کرده‌اند که سامسونگ امسال سه مدل از گلکسی واچ ۷ را عرضه خواهد کرد که شامل نسخه‌های استاندارد، کلاسیک و پرو می‌شوند. به نظر می‌رسد مدل پرو در مقایسه با نسخه کلاسیک از مشخصات فنی بهتری برخوردار خواهد شد.

گلکسی واچ ۶

شایان ذکر است که سامسونگ اعلام کرده که محصولات جدیدی را تولید می‌کند که برپایه فناوری‌های پیشرفته برای پوشیدنی‌های جدید طراحی شده‌اند.

گزارش شده که گلکسی واچ ۷ به تراشه جدیدی مجهز خواهد شد که به نسبت نسل قبلی یعنی اگزینوس W930، تا ۵۰ درصد انرژی کمتری مصرف می‌کند. این تراشه احتمالاً برپایه فرآیند ۳ نانومتری توسعه داده می‌شود که آن را به اولین سخت‌افزار ۳ نانومتری محصولات پوشیدنی بدل می‌کند. همچنین امکان دارد سری گلکسی واچ ۷ از سنسور کنترل میزان قند خون برخوردار شود که البته این قابلیت به احتمال زیاد تنها در اختیار مدل پرمیوم سری ساعت‌های جدید سامسونگ قرار خواهد گرفت.

در نهایت باید اشاره کرد که سری گلکسی واچ ۷ و گلکسی رینگ در ماه ژوئیه و همراه با گوشی‌های تاشو گلکسی زد فولد ۶ و زد فلیپ ۶ معرفی خواهند شد. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

pouria1985

۱۴۰۳/۲/۱۳
درباره هندزفری های بادس ۳ و پرو چیزی نگفته؟